سیگنوم، اولین بانکی که خدمات سپرده‌گذاری اتریوم ۲.۰ را ارائه می‌دهد

بانک دارایی‌های دیجیتال سوئیسی به نام سیگنوم (Sygnum) به نخستین بانک قانونی در جهان تبدیل شده است که خدمات سپرده‌گذاری درسهام اتریوم ۲.۰ را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

سیگنوم که دفاتری در سوئیس و سنگاپور دارد، اعلام کرده است که مشتریانش می‌توانند از طریق این بانک در اتریوم ۲.۰ سهام داشته و سالانه حداکثر 7 درصد سود کسب کنند.

اتریوم ۲.۰ که به نام ETH 2.0 نیز شناخته می‌شود، یک مدل ارتقاء یافته برای اتریوم فعلی است، با جایگزینی سازوکار اجماع اثبات کار (PoW) موجود با الگوریتم اثبات سهام موجب بهبود مقیاس‌پذیری و پایداری شبکه اتریوم خواهد شد.

توماس آیچنبرگر، رئیس واحدهای تجاری در بانک سیگنوم، در این مورد گفته است:

“اتریوم دومین بلاکچین بزرگ جهان است و سهام اتریوم یک عنصر اصلی برای سرمایه داران ارزهای دیجیتال است که اکنون می توان در یک محیط راحت، ایمن و قانون‌مند به آن دسترسی داشت. مشتریان سیگنوم هم اکنون می‌توانند در سازوکار جدید اثبات سهام اتریوم مشارکت کنند و از سود‌های سپرده‌گذاری بالقوه بالاتری بهره‌مند شوند. این یک انتخاب جذاب برای سرمایه‌گذاران بلند مدت در اکوسیستم اتریوم است.”

برای ساده سازی روند سپرده‌گذاری، سیگنوم به مشتریان خود این امکان را می‌دهد تا بدون اجرای حداقل شرط سپرده، سرمایه گذاری کرده و سود کسب کنند.

قابل ذکر است که بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند بایننس، کوین‌بیس و کراکن نیز پیش از این برنامه‌های خود را برای ارائه خدمات سپرده‌گذاری در اتریوم ۲.۰ اعلام کرده‌اند.

 

منبع  cryptobriefing.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.