سود 8 میلیارد دلاری ویتالیک بوترین از توکن شیبا اینو.

اگرچه سخنرانی های پر نیش و کنایه ایلان ماسک در برنامه  Saturday Night Live باعث شده تا قیمت دوج کوین کاهش شدیدی داشته باشد، اما از طرفی میم کوین بدل آن یعنی شیبا اینو که به تقلید از دوج کوین به وجود آمده رشد چشمگیری در هفته گذشته داشته است.

این امر باعث افزودن 8 میلیارد دلار به ثروت خالص بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین شده است. گفته می شود که او به طور ناخواسته 50٪ از توکن های شیبا اینو (Shiba Inu) را از توسعه دهندگان این توکن در طول سال گذشته دریافت کرده است.

شیبا اینو (SHIB) یکی از چندین میم کوین موجود با طرح سگ که از داج کوین الهام گرفته است، توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و طی یک هفته گذشته حدود 700 درصد رشد کند و به گفته CoinMarketCap سرمایه در گردش آن 6.2 میلیارد دلار است که این امر باعث شده تا این توکن به رتبه 28 ارز های دیجیتال برسد.

اما ارزش بازار آن در واقع به مراتب بیشتر است زیرا ویتالیک بوترین 505 میلیارد دیگر یا 8 میلیارد دلار دیگر به قیمت امروز از این توکن را در اختیار دارد که این مساله او را به بزرگترین نهنگ شیبا اینو تبدیل می کند. همچنین این مقدار بزرگترین دارایی بوترین و بسیار بیشتر از 1.3 میلیارد دلار ETH (اتریوم) او است.

بوترین هیچ گونه ارتباطی با توکن SHIB ندارد. توسعه دهندگان ناشناس این توکن در مقاله سفید یا وایت پیپر خود (“woofpaper”) گفتند که آنها 50٪ از کل این توکن ها را برای حذف آنها از گردش به آدرس بوترین ارسال کردند. به این ترتیب ممکن است قیمت این توکن همچنان افزایش یابد چرا که تقاضا همچنان افزایش می یابد اما عرضه آن محدود است.

منبع:decrypt

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.