سهام MicroStrategy همراه با افزايش قيمت بیت کوین به شدت رشد مي كند.

در پی يك رکورد شکنی دیگر برای بیت کوین (BTC) و با ادامه تقویت جاذبه كششي بیت کوین (BTC) در سهام پروکسی رمزنگاری، سهام MicroStrategy (MSTR) به بالاترین سطح یک ماهه خود در روز سه شنبه رسيد.

سهام شرکت هوش تجاری در بورس اوراق بهادار نیویورک بالاترین قیمت روزانه 770 دلاری خود را لمس کرد، که نمايانگر 10٪ سود بیشتر و بالاترین سطح از 11 مارس تا به اكنون است. با قيمت هاي فعلی، سرمایه MicroStrategy در کل 7.5 میلیارد دلار است.

حتی با افزايش قيمت أخير، MSTR همچنان پايين تر از اوج قيمت خود در اوایل فوریه قرار گرفته است. سهام اين شركت قبل از بازگشت به سطح زیر 1000 دلار در 8 فوریه به 1315 دلار رسید.

سهام MicroStrategy روز سه شنبه به شدت افزايش يافت. منبع: TradingView

رالی MSTR در حالی برگزار شد که بیت کوین برای اولین بار به بالاتر از 63،000 دلار و به یک اوج قيمت هميشگي رسید. اگرچه تجارت اصلي MicroStrategy هیچ ارتباطی با بیت کوین یا كلا ارز رمزپایه ندارد، ام از زمانی که مدیر عامل اين شركت يعني مایکل سایلور تصمیم گرفت بخش بزرگی از ترازنامه شرکت را به دارایی دیجیتال تبدیل کند، این شرکت به عنوان یک پرچمدار BTC شناخته شده است.

این شرکت اکنون 91،579 BTC  در اختیار دارد که ارزش آن در زمان انتشار اين خبر تقریباً 5.8 میلیارد دلار است.

روز دوشنبه، با تشکیل پرونده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مشخص شد که هیئت مدیره MicroStrategy به عنوان پرداخت پاداش (معمولاً علاوه بر حقوق پایه به عنوان بخشی از دستمزد به کارمندان پرداخت می شود) به جای پول نقد، BTC دریافت می کند. فرم اصلاح شده 8-K بیان می کند:

“پيش به جلو ميرويم؛ مدیران غیر استخدامي تمام هزینه های خدمات خود را در انجمن شرکت به جای پول نقد به صورت بیت کوین دریافت می کنند.”

MSTR  تنها سهام پروکسی رمزنگاری نبود که در روز سه شنبه افزایش یافت. Riot Blockchain (RIOT) ١٠ درصد افزایش یافت وMarathon Digital Holdings (MARA) نيز ٦ درصد رشد كرد.

منبع:cointelegraph

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.