سناتور سینتیا لومیس از جلسه مهم با بایدن درباره بیت‌کوین گزارش می‌دهد

سینتیا لومیس، سناتور آمریکایی گفت که با دولت بایدن درباره موضوع بیت کوین گفتگو خواهد کرد.

لومیس با بیان اینکه این گفتگوها “تشویقی و مثمر ثمر” است، گفت که این گفتگوها با افراد مسئول قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال و رگولاتور‌ها انجام می شود. وی همچنین عنوان کرد که به بیت کوین اعتقاد زیادی دارد. پیش از این، وی در صفحه رسمی خود در توییتر، از تصمیم جمهوری خواهان برای پذیرش کمک‌های داوطلبانه به صورت ارزهای دیجیتال استقبال کرده بود.

لومیس به عنوان یکی از طرفداران برجسته بیت کوین شناخته می شود. وی معتقد است بیت کوین می تواند در مبارزه با تورم نقش به سزایی داشته باشد. گفته شده است که تورم در ایالات متحده که در حال حاضر حدود 2٪ است ، می تواند در آینده حتی بیشتر هم شود، بنابراین شهروندان به دنبال راهی برای محافظت از خود در برابر تورم هستند.

این سناتور با استدلال بر اینكه بیت کوین یك وسیله جایگزین و قانونی برای سرمایه‌گذاری است از این ارز دیجیتال شماره یک بازار پشتیبانی می کند و همچنین معتقد است كه می تواند به عنوان ابزاری برای كنترل كاهش ارزش پول فیات عمل كند. لومیس افزود که این موضوع یک حوزه جدید و کشف نشده است و تیم او در حال کار با آن است زیرا آینده شاهد ورود دارایی‌های دیجیتال در سیستم مالی ایالات متحده است.

 

منبع u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.