سقوط ارزش توکن اینترنت کامپیوتر (ICP)

 

طی ۲۴ ساعت گذشته، تقریبا همه آلت‌کوین‌های بزرگ، در بازار با وضعیت نامناسبی روبرو بودند و کاهش قیمت‌های چند درصدی را تجربه کردند.

پولکادوت (Polkadot)، چین‌لینک  (Chainlink)، پلیگون  (Polygon) و آی‌سی‌پی  (ICP)، همه در یک شب نزدیک به 10٪ ضرر کردند زیرا بازار جهانی ارزهای دیجیتال در 24 ساعت 4.6٪ ازرش بازار خود را از دست داد.

پروژه جاه طلبانه Dfinity، مبتنی بر بلاکچین “اینترنت رایانه” که امیدوار است بتواند با صنعت رایانش ابری 370 میلیارد دلاری رقابت کند، از زمان معرفی، در سقوط آزاد است. این ارزش یک شبه 15 درصد دیگر کاهش یافت و برای رسیدن به بالاترین قیمت سابق خود (700 دلار)، در روز معرفی، فاصله زیادی دارد.

پلیگون و کاردانو از شناخته شده‌ترین بلاک‌چین‌ها هستند که سعی دارند اتریوم را در بازی خود شکست دهند.

سرانجام، قیمت‌های چین‌لینک و پولکادوت هر دو در 24 ساعت گذشته 9٪ کاهش یافت. چین‌لینک، در حال حاضر با قیمت 21.05 دلار معامله می‌شود در حالی که پولکادوت، با قیمت 20.59 دلار است. اخبار دیروز مبنی بر اینکه پولکادوت قصد دارد “پلهای متقابل” برای همکاری بیشتر بین بلاک‌چین‌ها ایجاد کند، برای جلوگیری از رکود امروز کار چندانی نکرده است.

دو ارز دیجیتال پیشرو، بیت‌کوین و اتریوم، امروز از موقعیت راحتی نسبی برخوردار هستند. بیت‌کوین یک شبه تقریبا 5٪ سقوط کرد و به 35.6 دلار رسید، در حالی که اتریوم، با 3٪ متوسط ، 2،390 دلار فروخت.

در حالی که طی ۲۴ ساعت گذشته، تقریبا همه آلت کوین‌های بزرگ، در بازار با وضعیت نامناسبی روبرو بودند و کاهش قیمت‌های چند درصدی را تجربه کردند، اما می‌توان گفت بدترین عملکرد مربوط به توکن اینترنت کامپیوتر بوده است. توکن اینترنت کامپیوتر (ICP) با ۱۰.۹۲ درصد عقب نشینی، سنگین‌ترین ریزش قیمتی در میان آلت‌کوین‌ها را داشت. این توکن روند ناامیدکننده خود در بازار را با سقوط امروز ادامه داد و حالا به بهای ۵۶.۸۹ دلار معامله می‌شود که نمایانگر سقوط آزاد ارزش آن از اوج تاریخی ۷۰۰ دلاری و کوتاه مدتش است.

 

منبع: /decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.