سازمان مالیاتی آرژانتین از شرکت‌های مرتبط با ارز دیجیتال می خواهد که همه فعالیت‌ها را گزارش دهند

 

اداره مالیات آرژانتین AFIP به صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی و شرکت‌های پرداخت دستور داده است که گزارش‌های ماهانۀ فعالیت‌ها را ارائه دهند.

یک مقام مالیاتی در آرژانتین در حال بررسی دقیق عملیات مربوط به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) است.

اداره فدرال درآمد عمومی آرژانتین، یا AFIP، به بورس‌های داخلی ارزهای دیجیتال و شرکت‌های پرداخت دستور داده است که گزارش‌های ماهانه انواع عملیات توسط کاربران را در پلتفرم‌های خود ارائه دهند.

در اطلاعیه ای به شرکت‌های ارز دیجیتال محلی، مقامات از ارائه دهندگان خدمات ارز مجازی خواستند تا لیست‌های منظم کلیه حسابهای کاربری و تأیید هویت مشتریان و همچنین درآمد وهزینه ها را بایگانی کنند.

مقررات ارزهای دیجیتال AFIP، نه تنها به صرافی‌های ارز دیجیتال بلکه پردازنده‌های پرداخت از جمله برنامه پرداخت محبوب ارز دیجیتال Mercado Pago مربوط می شود و شركت‌ها باید هر ماه تا 15 ماه بعد همۀ اطلاعات لازم را بایگانی كنند.

صنعت رمزنگاری در آرژانتین در میان رکود اقتصادی این کشور رونق گرفته است.

رگولاتورهای آرژانتین اخیراً توجه بیشتری به صنعت ارزهای دیجیتال نشان می دهند. در اوایل آوریل، بانک مرکزی آرژانتین از بانک‌های داخلی خواسته است تا اطلاعات مشتریان خود را که با بیت‌کوین معامله می کنند برای آنها بفرستند. در اواخر سال 2020، ایگناسیو تورس، نماینده کنگره آرژانتین، از برنامه‌های خود برای معرفی لایحه مربوط به ارزهای دیجیتال در پارلمان آرژانتین خبر داد.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.