رهبران G7 از روسیه می خواهند تا فوراً کسانی را که در حملات باج‌افزاری ارزهای دیجیتال نقش دارند شناسایی کند

سران کشورهای عضو گروه 7 از روسیه خواسته‌اند تا هکرهای باج افزاری و کسانی که برای پولشویی باج های خود از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند را فوراً شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد کند.

رهبران کشورهای G7 از 11 تا 13 ژوئن در کورن وال انگلیس با یکدیگر دیدار کردند. در میان موضوعات مختلفی که در مورد آنها بحث کردند، یکی از مباحث مربوط به حملات باج افزاری ارزهای دیجیتال بود. گروه 7 شامل ایالات متحده، انگلیس، ژاپن، آلمان، فرانسه، ایتالیا و کانادا است.

در اعلامیه ای که روز یکشنبه پس از خاتمه اجلاس سران این کشور‌ها منتشر شد، آمده است: “ما به روابط پایدار و قابل پیش بینی با روسیه علاقه‌مندیم و در مناطقی که منافع مشترک همگی وجود دارد، به همکاری خود ادامه خواهیم داد.”

این گروه همچنین عنوان کردند: “ما به طور ویژه از روسیه می‌خواهیم تا با کسانی که در این کشور حملات باج افزاری را انجام می‌دهند و باج پرداخت شده را به کمک ارزهای دیجیتال پولشویی می‌کنند و دست به جرائم اینترنتی دیگری می‌زنند را شناسایی کرده و با آنان برخورد کند.”

قابل ذکر است که اخیراً چندین شرکت بزرگ در ایالات متحده مورد حملات باج افزاری قرار گرفته‌اند و اداره تحقیقات فدرال (FBI) معتقد است که مهاجمان بخشی از گروه‌ مجرمان سایبری روسی بوده‌اند. این هکرها خواستار پرداخت باج در قالب بیت‌کوین شده‌اند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.