راه اندازی فن توکن MMA توسط یو اف سی در بلاکچین چیلیز

یو‌اف‌سی، بزرگ‌ترین انجمن هنرهای رزمی ترکیبی جهان، قصد دارد فن توکن[1] (توکن طرفداری) خود را در بستر بلاک چین Chiliz عرضه کند.

این انجمن روز سه شنبه رسماً اعلام کرد که یو اف سی فن توکن خود را در سایت Socios.com عرضه خواهد کرد. این توکن که در بلاکچین چیلیز ساخته شده است، قرار است در ماه ژوئن راه اندازی شود و حداکثر 20 میلیون توکن از آن عرضه خواهد شد.

مانند سایر توکن های طرفداری Chiliz و Socios، فن توکن UFC نیز برای ایجاد فرصت های جدید به منظور جذب طرفداران مانند دسترسی به محتوای اختصاصی، رأی دهی طرفداران ، جوایز VIP، تبلیغات، مسابقات و سایر موارد طراحی شده است.

در ادامه تریسی بلاچینسکی  معاون ارشد محصولات جهانی UFC گفت: “UFC بیش از 625 میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد و Fan Tokens راهی منحصر به فرد برای برقراری ارتباط با آنها از طریق یک محصول جذاب و معتبر است که آنها را به UFC نزدیک می کند، در حالی که علاقه آنها به این ورزش را نیز ارج می نهد.”

یو اف سی یکی از اولین انجمن های ورزشی در ایالات متحده است که با استفاده از اکوسیستم Chiliz و Socios یک فن توکن را راه اندازی کرده که یک نقطه عطف مهم برای گسترش جهانی آنها است. این خبر دو ماه پس از آن اعلام شد که چیلیز از طرح توسعه 50 میلیون دلاری برای ایالات متحده خبر داد.

 

[1]  Fan Tokens دارایی های دیجیتالی هستند که نشان دهنده مالکیت شما در یک حق رأی است و به شما امکان می دهد جوایز و تجارب مربوط به یک باشگاه خاص را کسب کنید.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.