راه‌اندازی مجدد کیف پول چیوو: السالوادور قصد دارد 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین نصب کند

السالوادور، اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان یک ارز قانونی پذیرفته است، کیف پول بومی خود به نام چیوو (Chivo) را مجدداً راه‌اندازی کرده است تا چالش‌های موجود انتقال بیت کوین را برای 4 میلیون کاربر ارز دیجیتال خود حل کند.

به همین منظور این کشور با همکاری صرافی ارز دیجیتال آلفاپوینت (AlphaPoint)، کیف پول چیوو را به‌روزرسانی کرده تا تراکنش‌های بیت کوین را با کارمزد کم و به صورت آنی انجام دهد؛ همچنین در عین حال نگرانی‌های مربوط به ثبات و مقیاس پذیری این کیف پول را برطرف کند. پیش از این، کاربرد گسترده چیوو با موانع متعددی از جمله مشکلات سیستمی و گم شدن بیت کوین حساب‌های شهروندان مواجه شده بود که با این آپدیت ثبات و مقیاس‌پذیری آن بهبود یافته است. همچنین با توجه به بیانیه‌های رسمی، چیوو قصد دارد موارد استفاده فعلی کاربران خود را به سایر تراکنش‌های روزمره مانند ساده کردن پرداخت‌های خدمات خانگی، مالیات و بسیاری از تراکنش‌های روزانهٔ دیگر در قالب بیت کوین گسترش دهد. در یکی از این بیانیه‌ها آمده است که “پروژهٔ چیوو در حال استقرار 1500 دستگاه خودپرداز بیت کوین در سراسر کشور برای خدمت رسانی آسان‌تر به جمعیت سالوادور است.”

گفتنی است که در جهت رسیدن به موارد استفاده بیشتر برای بیت کوین، دولت السالوادور در حال بررسی امکان اهدای وام‌های بیت کوینی با نرخ بهرهٔ بسیار پایین است.

 

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.