دولت کره جنوبی: بازی‌های “بازی برای کسب درآمد” باید از اپ‌استور و گوگل‌پلی حذف شوند

دولت کره جنوبی اقدام به جلوگیری از انتشار” بازی‌ برای کسب در‌‌آمد” (P2E) کرده و خواستار حذف بازی‌های موجود از گوگل‌پلی و اپ‌استور می‌باشد.

امروزه بازی برای کسب درآمد در صنعت ارزهای دیجیتال بسیار محبوب شده و رواج یافته است. معمولاً گیمرها ابتدا باید قطعات بازی را به عنوان توکن‌های غیرمثلی بخرند تا بتوانند بازی را انجام دهند و جوایز درون بازی دریافت کنند. با این حال جوایز بازی بیش از چند دلار در کره جنوبی ممنوع است. کمیته مدیریت بازی کره جنوبی در وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری دیروز از بازارهای بزرگ اپلیکیشن موبایل درخواست کرد تا قبل از اجرای بازی، هر بازی را که نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارد، مسدود کنند. توسعه‌دهندگان بازی در کره جنوبی از ماه آوریل با نبردهای دادگاهی روبرو شده‌اند تا بازی‌های بازی برای کسب درآمد خود را برای فروش در فروشگاه‌های اپلیکیشن داخلی نگه دارند. مشکل اصلی این بود که برخی از برنامه‌های بازی نمی‌توانستند رده‌بندی سنی لازم برای فهرست شدن در فروشگاه‌های اپلیکیشن را دریافت کنند. یکی از مقامات این کمیسیون اظهار داشت که کمیسیون مذکور فقط از رای صادره توسط دادگاه عالی برای دریافت رتبه بندی سنی و فهرست شدن این بازی‌ها، استفاده می‌کند.

بهتر است بدانید که جوایز به دست آمده از این بازی‌ها در کره جنوبی نمی‌تواند از ۱۰۰۰۰ وون معادل تقریباً ۸.۴۲ دلار فراتر رود.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.