دولت استرالیا به دو استارت‌آپ بلاکچینی 4 میلیون دلار کمک مالی اعطا می‌کند

وزیر صنعت، علوم و فناوری استرالیا از اعطای 5.6 ​​میلیون دلار استرالیا (4.2 میلیون دلار آمریکا) کمک هزینه به دو شرکت متمرکز بر بلاکچین از جمله شرکت ردیابی اورلدجر (Everledger) و استارت‌آپ مشاوره فناوری Convergence.tech خبر داده است.

اورلدجر، یک شرکت متمرکز بر ایجاد یک فهرست جهانی برای الماس‌ها است که 3 میلیون دلار استرالیا (2.2 میلیون دلار آمریکا) کمک هزینه دریافت کرده است تا از قابلیت‌های فناوری بلاکچین به منظور ایجاد گواهینامه‌های دیجیتال برای کانی‌های مهم در طی مراحل استخراج و ارسال استفاده کند.

همچنینCovergence.tech  نیز 2.6 میلیون دلار استرالیا (2 میلیون دلار آمریکا) برای اعمال فناوری بلاکچین برای فرآیندهای گزارش گیری خودکار تحت سیستم مالیات کالایی بر کالاهایی مانند نوشیدنی‌های مختلف را دریافت کرد.

در اطلاعیه این وزارت آمده است: “این کار به شرکت‌های مذکور کمک می‌کند تا هزینه‌های مربوط به تولید، ذخیره سازی و حمل و نقل محصولات خود را کاهش دهند.”

این سرمایه گذاری جدید بخشی از برنامه “Blockchain Pilot Grants” استرالیا است که توسط دولت موریسون تأمین شده است و هدف آن بررسی توانایی فناوری بلاکچین برای گسترش رقابت در صنایع معدنی مهم، صنایع غذایی و آشامیدنی استرالیا انجام شده است.

کریستین پورتر وزیر صنعت، علوم و فناوری استرالیا در این خصوص گفت که این پروژه‌ها سرعت تصویب بلاکچین در استرالیا را افزایش داده و همچنین به کسب و کارها در حل چالش‌های بزرگ کمک می‌کنند.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.