دوج‌کوین به برنامه موبایل بانک رولوت اضافه شد

شرکت فین‌تک (fintech)، مستقر در لندن ارز دیجیتال را به دلیل تقاضای عمومی به پلتفرم خود اضافه کرده است.

برنامۀ فین‌تک رولوت (fintech Revolut)، دوج‌کوین را به پلتفرم خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند سکۀ میم را در برنامه رولوت، خریداری، فروش و نگهداری کنند.

رولوت علاوه بر دوج کوین از ۲۹ ارز دیجیتال دیگر هم پشتیبانی می‌کند.

رولوت، که خدمات بانکی همراه را ارائه می دهد در انگلیس به عنوان “بانک چالشگر” شناخته می‌شود، اصطلاحی که برای استارتاپ‌های بانک‌های دیجیتال استفاده می‌شود و هدف آنها برهم زدن بانک‌های بزرگ قدیمی است. امروز این شرکت گفت که دوج‌کوین، اکنون ششمین ارز بزرگ دیجیتال با سقف بازار بیش از 40 میلیارد دلار، یک ارز محبوب در بین کاربران آن است.

رولوت، به افراد خود اجازه می‌دهد تا دوج‌کوین را در پلتفرم خود خریداری و بفروشند. قبلاً فقط به مشتریان اجازه می‌داد تا آن را روی برنامه داشته باشند اما اکنون کاربران می‌توانند بیت‌کوین را از طریق یک کیف پول خارجی بردارند.

یکی از توسعه‌دهندگان برتر دارایی ماه گذشته گفت: تیم پشتیبان دوج‌کوین، تلاش می‌کند تا آن را به گزینه‌ای ارزانتر، سبزتر و سریعتر برای بیت‌کوین تبدیل کند.

 

منبع: decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427