در ریزش بازار آلت‌کوین‌ها، اتریوم، ریپل و پولکادات پرچمدار هستند

در پی ریزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال، بهای ریپل با سقوط ۹.۳ درصدی به ۰.۷۱ سنت رسید. این ارز دیجیتال در اوج عقب‌نشینی بازار سطح ۰.۷۰ سنتی را هم تجربه کرد. نشانه‌های امیدوارکننده در نبرد طولانی دادگاه، علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای نجات آن کافی نیست.

در دسامبر سال گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، ریپل را به ادعای فروش آن به عنوان یک ارز دیجیتال ثبت نشده به دادگاه کشاند. وکلا، با برنده شدن در دادگاه، SEC را مجبور کردند که بسیاری از اسناد داخلی را به اشتراک بگذارد از جمله ایمیل‌های کارمندان که مربوط به سیاست‌های داخلی SEC در مورد بیت‌کوین و اتریوم است.

اتریوم هم به عنوان دومین ارز دیجیتال شاخص بازار، از روزهای خوب خود فاصله زیادی گرفته است و دی‌کریپت در گزارش بازار خود اذعان کرده است که حالا خطر سقوط به زیر ۲,۰۰۰ دلار را هم حس می‌کند. این ارز دیجیتال در شبانه روز گذشته ۶.۶۴ درصد افت قیمت داشته و حالا به قیمت ۲,۰۹۳ دلار معامله می‌شود. لازم به ذکر است که در اوج ریزش بازار بهای این ارز دیجیتال تا ۲,۰۵۵ دلار نیز عقب‌نشینی کرد که نشان از سقوطی ۸.۰۷ درصدی داشت.

 پولکادات هم که در روز چهارشنبه با لیست شدن در کوین‌بیس پرو، بیش از ۱۶ درصد رشد کرده بود، طی ۲۴ ساعت اخیر با کاهشی ۸.۲ درصدی به بهای ۱۹.۴۲ سنت رسیده است.

ارز شیبا اینو (Shiba Inu)، که قاتل دوج‌کوین شناخته شد، امروز نیز با یک افت شدید 10 درصدی روبرو شد و به قیمت 0.00000729 دلار رسید.

 

منبع: decrypt.co/

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.