درآمد بازی‌های NFT در فصل سوم سال نزدیک به ۲.۳۲ میلیارد دلار می‌باشد

بر اساس گزارشی از BGA، بازی‌های بلاکچین به رشد و تسلط بر فضای توکن‌های غیر مثلی یا همان NFT با سهم تقریباً ۲۲درصدی از کل حجم معاملات توکن‌های غیر مثلی در فصل سوم سال ۲۰۲۱را شامل می‌شود.

طبق این گزارش، بازی‌های NFT بین جولای تا سپتامبر ۲.۳۲ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند. فعالیت‌های مرتبط با متاورس نشان می‌دهند که فروش زمین مجازی به 42.6 میلیون دلار رسیده است در حالی که کل سرمایه بازار برای برنام‌های غیرمتمرکز دنیای مجازی به بالاترین رقم تاریخ 4.6 میلیارد دلار در پایان نوامبر رسیده است. علاوه بر این، کیف پول‌های منحصر به فرد متاورس ۶۵۶۶٪ افزایش یافته اند. لازم به ذکر است که این کیف پول‌ها با قراردادهای هوشمند متصل به بازی‌ها ارتباط دارند. همچنین این گزارش به سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در شرکت‌های بازی‌های بلاکچین در سال جاری اشاره کرده است.

همانطور که متاورس روز به روز محبوب‌تر می‌شود، شرکت‌های بزرگ بیشتری به این فضا وارد می‌شوند. در چین، علی‌رغم هشدارهای دولت در مورد NFTها و دارایی‌های دیجیتال، شرکت‌ها مسابقه‌ای را برای ثبت علائم تجاری مرتبط با متاورس آغاز کردند. بیش از هزاران شرکت درخواست ثبت برند خود را در متاورس داده‌اند.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.