دانشگاه‌های بزرگ جهانی رای‌دهندگان قدرتمندی در پروتکل‌های حاکمیتی دیفای هستند

داده‌های جدید نشان می‌دهد تعدادی از گروه‌های مرتبط با دانشگاه‌های بزرگ در رای‌گیری‌های امور مالی غیرمتمرکز (defi) شرکت کرده‌اند.

به تازگی یک محقق صنعت ارزهای دیجیتال به نام جک پوردی در توییتر خود از کشف جالبی که هنگام تحقیق دربارهٔ پروتکل‌های حاکمیتی دیفای کشف کرده، گفته است.

 پوردی متوجه شده است که از میان 15 رای دهنده بزرگ در آخرین رای‌گیری پیشنهادات شبکهٔ یونی‌سواپ، شش دسته از رای‌دهندگان اصلی به دانشگاه‌هایی مانند هاروارد، برکلی، استنفورد، پن، میشیگان، ام‌آی‌تی و دانشگاه کلمبیا مرتبط بوده‌اند.

پوردی گفت: “دانشگاه ها در حال تبدیل به برخی از فعال ترین مشاركت كنندگان در فضای حاکمیت ارزهای دیجیتال هستند.” وی افزود: “میزان این مشارکت بیش از 600 میلیون دلار توکن حاکمیتی است.”

البته رأی‌دهندگانی که در این رای‌گیری‌های پیشنهادات شرکت می کنند لزوماً نمایندگان رسمی دانشگاه ها نیستند، بلکه گروه‌هایی از دانشجویان شرکت کننده در پروژه های بلاکچین هستند. البته تأیید واقعی بودن یا نبودن توئیت پرودی را می‌توان از طریق وب‌سایت withtally.com بررسی کرد که پورتالی است که سیستم های حاکمیتی ارزهای دیجیتال را کاوش می کند.

این امر نشان از نفوذ ارزهای دیجیتال در اساسی‌ترین محافل امروزی مانند دانشگاه‌ها و همه‌گیر شدن این صنعت دارد.

 

منبع bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.