دادگاه آمریکا، از یک قانون‌شکن بیش از یک میلیون دلار ارز دیجیتال توقیف کرد

دادگاه آمریکا، مالک یک وب‌سایت پخش و دانلود فیلم را به اتهام نقض قوانین کپی‌رایت به تحمل یک سال و یک روز حبس در زندان فدرال محکوم کرده است. مأموران دولت فدرال ۳.۹ میلیون دلار از اموال وی از جمله بیش از یک میلیون دلار ارز دیجیتال را مصادره کرده‌اند.

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز جمعه اعلام کرد که تالون وایت از نیوپورت، اورگان، “به دلیل نقض قوانین کپی رایت و پخش و دانلود فیلم به زندان محکوم شده است.” جرم تالون وایت ۳۱ ساله ” توزیع غیرقانونی هزاران فیلم و سریال دارای حق کپی‌رایت و فرار مالیاتی” عنوان شده است.

انجمن متحرک فیلم آمریکا (MPAA) متعاقباً خواستار توقف وایت از فعالیت غیرقانونی خود در سال 2014 شد اما او این درخواست را نادیده گرفت.

وایت سپس عملیات خود را طی چهار سال از یک وب سایت به وب سایت دیگر منتقل کرد تا از شناسایی آن جلوگیری کند.

علاوه بر این، وایت “اظهارنامۀ مالیات بر درآمد شخصی كاذب را تنظیم كرد و درآمد خود را بیش از 4.4 میلیون دلار كمتر گزارش كرد.”

قاضی دادگاه منطقه ای آمریكا آن ال ایكن به وایت دستور داد كه بیش از 4.3 میلیون دلار جبران خسارت به MPAA و IRS را پرداخت كند. وایت همچنین باید علاوه بر خانه نیوپورت خود، بیش از یک میلیون دلار ارز دیجیتال را به عنوان خسارت بپردازد.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.