خالق کاردانو در‌نظر دارد تا به ایلان ماسک برای ارتقاء دوج کوین کمک کند.

چارلز هوسکینسون مدیر عامل شرکت IOHK، ویدیوئی را با هدف ارتقاء دوج کوین برای ایلان ماسک ضبط کرده و طرح خود را مرحله به مرحله برای مدیرعامل تسلا توضیح داده است.

به عقیده هوسکینسون بالا بردن سرعت تراکنش‌ها، افزودن قراردادهای هوشمند و ایجاد مقاومت کوانتومی از جمله مواردی است که می‌تواند این میم کوین را بهتر کند.

هوسکینسون می‌گوید که دوج کوین باید روش Prism را جایگزین Scrypt کند، که می تواند شبکه را حداکثر به  10 هزار تراکنش در ثانیه برساند.

هاسکینسون برای حفظ مقاومت دوج کوین در برابر ASIC ، الگوریتم HashCore را پیشنهاد می کند که هدف آن ایجاد دسترسی، کارآیی و رقابت پذیری برای بازار استخراج با تاکید بر منابع محاسباتی است.

علاوه بر این، هوسکینسون اظهار داشت که Doge باید در برابر کوانتوم مقاوم باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کند که طرح های امضای مبتنی بر هش اضافه شود.

ایلان ماسک پیش از این گفته بود که اگر برخی تغییرات اساسی مانند افزایش ده برابری اندازه بلاکچین در دوج کوین صورت گیرد، این ارز دیجیتال به‌ راحتی می‌تواند در برابر بیت کوین پیروز شود.

منبع:u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427