خالق بازی‌های آنلاین، نکسون 100 میلیون دلار برای بیت کوین سرمایه گذاری می کند.

خالق بازی های آنلاین و دنیای مجازی 1717 بیت کوین را به قیمت 58226 دلار خریداری کرده زیرا معتقد است ارز دیجیتال “ثبات و نقدینگی طولانی مدت” ارائه می دهد.

Nexon به جدیدترین شرکت در لیست عمومی تبدیل شده است که سرمایه گذاری قابل توجهی در بیت کوین انجام داده است.

در 28 آوریل، نکسون اعلام کرد که پس از پرداخت هزینه، 1717 BTC را به قیمت تقریبی 100 میلیون دلار با قیمت متوسط 58226 دلار خریداری کرده است. اوون ماهونی، رئیس و مدیر عامل شرکت نکسون ، اظهار داشت:

“خرید بیت کوین یک استراتژی منظم برای محافظت از ارزش سهامداران و حفظ قدرت خرید دارایی های نقدی ما است. در شرایط اقتصادی فعلی، ما معتقدیم که بیت کوین ثبات و نقدینگی طولانی مدت را ارائه می دهد و ارزش پول نقد ما را برای سرمایه گذاری های آینده حفظ می کند. بیت کوین شکلی از پول نقد است که احتمالاً ارزش خود را حفظ می کند، حتی اگر هنوز جوامع به طور گسترده آن را  نشناخته باشد.”

طبق BitcoinTreasury، در حال حاضر 35 شرکت با معامله عمومی بیت کوین را در ترازنامه خود نگهداری می کنند.

نکسون در سال 1994 تاسیس شد و خود را به عنوان تولید، توسعه و اجرای بازی های آنلاین توصیف می‌کند. این شرکت در دسامبر 2011 در بورس اوراق بهادار توکیو وارد بورس شد و در حال حاضر بیش از 50 بازی آنلاین را در بیش از 190 کشور، انجام می دهد.

نکسون اولین شرکت بزرگ ژاپنی نیست که از ارزهای دیجیتال استفاده می کند، این کشور قوانینی تصویب کرد که دارایی های دیجیتال را به عنوان ارز قانونی در سال 2016 به رسمیت می شناسد.

در اواخر همان سال، شرکت خدمات مالی SBI پس از سرمایه گذاری در Ripple و پلتفرم معاملات محلی bitFlyer، اعلام کرد قصد دارد مبادله ارز دیجیتال مورد حمایت بانک را راه اندازی کند. گروه اینترنتی GMO ژاپن نیز از سرمایه گذاری 3 میلیون دلاری برای استخراج بیت کوین در سال 2017 خبر داد.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427