حراجی پاراچین‌های پولکادات آغاز شده است: آکالا احتمالاً برنده این دور خواهد بود

پس از اینکه شبکهٔ کوساما (Kusama) که نسخهٔ اولیهٔ شبکهٔ پولکادات (Polkadot) است در ماه‌های ژوئن و جولای ، اولین بخش از حراجی‌های پاراچین خود را با موفقیت برگزار کرد و پروژه مالی غیر متمرکز کارورا (Karura) اولین برنده این حراجی شد؛ حال نوبت به خود پولکادات رسیده است که حراجی پاراچین‌های آن از روز پنجشنبه 11 نوامبر آغاز شده است.

حال با گذشت سه روز از آغاز این رویداد، به نظر می‌رسد پروژهٔ دیفای آکالا (Acala) با جذب حدود 29 میلیون توکن دات به ارزش تقریبی 1 میلیارد و 334 میلیون دلار برندهٔ این حراجی خواهد بود. در حقیقت، این جامعه هولدرهای توکن دات (DOT) هستند که با اختصاص دادن توکن‌های خود به هر پروژه‌، تصمیم می‌گیرند کدام پروژه‌ها می‌توانند جایگاه پاراچین برتر را در این حراجی‌ها از آن خود کنند. هولدرهای دات این کار را با قرض دادن توکن دات خود به یک پروژه برای یک دورهٔ دو ساله انجام می دهند و سپس شرکت کنندگان در این حراجی با توکن‌های مربوط به هر پروژه پاداش می‌گیرند. برای مثال توکن بومی پاراچین آکالا، ACA است که با برنده شدن آن کاربران 5 درصد از کل سرمایه وارد کرده خود را در قالب این توکن پاداش می‌گیرند.

این حراجی تا روز پنجشنبه 18 نوامبر ادامه خواهد داشت و در صورت برنده شدن آکالا قصد راه‌اندازی یک استیبل کوین بر روی شبکهٔ پولکادات و یک صرافی غیر متمرکز (DEX) را دارد.

 

منبع coindesk.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.