جی‌پی مورگان می گوید ارزش واقعی بیت کوین 35000 دلار است

بعد از این که ارزهای دیجیتال، از جمله بیت‌کوین، سقوط عمده‌ای را تجربه کرد و به پایین‌تر از 30000 دلار رسید، تحلیلگران بانک جی‌پی مورگان گفته‌اند که سرمایه گذاران نهادی برای اولین بار در شش ماه گذشته بیت‌کوین را با طلا عوض می کنند

در اوایل سال جاری، تحلیلگران جی‌پی مورگان هدف قیمت بیت کوین را 130.000 دلار تعیین کردند و گفتند که بیت‌کوین باید برای مطابقت با کل سرمایه گذاری بخش خصوصی طلا، به این قیمت هدف برسد.

اما بانک سرمایه گذاری هشدار داد که بعید است همگرایی نوسانات بین بیت‌کوین و طلا به سرعت اتفاق بیفتد و احتمالاً یک روند چند ساله است.

از آن زمان، جی‌پی مورگان اقداماتی را برای حمایت از بیت‌کوین و کمک به سرمایه گذاران نهادی خود برای دستیابی به ارز دیجیتال انجام داده است.

مدت‌هاست که بسیاری از طرفداران بیت‌کوین استدلال می کنند که بیت‌کوین طلای دیجیتال است. با این حال، آنها طلای دیجیتال را با طلای سنتی عوض می کنند. این در شرایطی است که بیت‌کوین افت قیمت شدیدی را تجربه کرده است.

پس از رسیدن به بیش از 60،000 دلار، بیت‌کوین پس از کمی افزایش قیمت هنوز هم زیر 40،000 دلار است. بازارهای آتی بیت کوین نیز قراردادهای زیادی لیکویید شدند در حالی که صندوق‌های قابل معامله طلا شاهد افزایش ورودی و جذب سرمایه هستند.

در نتیجه، جی‌پی مرگان اظهار داشت که قیمت فعلی ارزش منصفانه بیت‌کوین 35000 دلار بر اساس نسبت نوسانات بین بیت‌کوین و طلا خواهد بود.

 

منبع: cryptoslate

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.