جی‌پی‌مورگان دسترسی به صندوق‌های ارز دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است

طبق گزارش به دست آمده از بیزینس اینسایدر، بانک جی‌پی مورگان چیس (JPMorgan Chase)، بزرگترین بانک ایالات متحده، دسترسی به صندوق‌های ارز دیجیتال را برای همهٔ مشتریان در بخش مدیریت ثروت خود باز کرده است.

بر اساس این گزارش، دسترسی به این صندوق‌ها فقط به مشتریان ثروتمند محدود نخواهد شد.

گفتنی است که در ماه مارس، مورگان استنلی دسترسی به سه صندوق بیت‌کوین را آغاز کرده بود اما این پیشنهاد به دلیل کنترل ریسک بانک فقط برای افراد ثروتمند با ارزش خالص دارایی بالا در دسترس بود.

از این پس مشاوران مالی این بانک می‌توانند برای مشتریان خُرد جی پی مورگان، سهام صندوق‌های بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و اتریوم کلاسیک شرکت گری‌اسکیل و صندوق بیت کوین اوسپری فاندز (Osprey Funds) را معامله کنند. با این حال، این کار تنها با ثبت سفارش مستقیم از سوی مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

علی‌رغم اینکه جی‌پی‌مورگان تا حدود مناسبی با ارزهای دیجیتال سروکار داشته است، مدیرعامل این بانک یعنی جیمی دیمون همچنان یک مخالف سرسخت بیت کوین است. وی اخیراً توصیه کرده است که از ارزهای دیجیتال دور بمانید اما همچنین بی پروایانه اعتراف کرده است که تقاضا برای این ارزها از سوی مشتریان وجود دارد. همچنین ظاهراً نسبت به سپتامبر 2017، زمانی که بیت‌کوین را به عنوان “کلاهبرداری” خطاب کرد، مواضع خود را نسبت به ارزهای دیجیتال نرمتر کرده است.

 

منبع  u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427