جک دورسی امیدوار است بیت‌کوین بتواند “صلح جهانی” ایجاد کند

مدیر عامل توییتر، یک هدف نهایی برای بزرگترین ارز دیجیتال جهان دارد و معتقد است که این امر می‌تواند در “سطح بنیادی” کمک کند.

جک دورسی، مدیر عامل توئیتر و اسکوئر امروز ضمن تأیید عجیب بودن ادعای خود، هدف نهایی بیت‌کوین  را صلح جهانی دانست.

وی در کنفرانس آنلاین “The B Word” نظرات خود را ارائه داد، مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک و کتی وود از ARK Invest  به آن پیوستند.

وی گفت: “امید من این است كه بیت‌کوین صلح جهانی ایجاد كند یا به ایجاد صلح جهانی كمك كند.” “ممکن است کمی مضحک به نظر برسد اما وقتی پایه را بهبود ببخشید، همه چیز بالاتر از آن بهبود می‌یابد. این امر در دراز مدت اتفاق می‌افتد اما امید من قطعاً صلح است. “

دورسی، در برگزاری کنفرانس که ظاهراً برای آموزش مؤسسات در مورد چگونگی استقبال از بیت‌کوین و “پشتیبانی از شبکه” ایجاد شده است، کمک کرد.

ماسک، به نوبه خود، فاش کرد که بیش از یک شرکت تجاری او دارای بیت‌کوین است. وی گفت: “من بیت‌کوین دارم، تسلا مالک بیت‌کوین است، اسپیس ایکس مالک بیت‌کوین است.” همانطور که در پرونده های SEC مشخص شد، تسلا در ماه فوریه معادل 1.5 میلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کرد، اما اسپیس ایکس هنوز چنین افشاگری نکرده است.

ماسک همچنین گفت که او طرفدار امور مالی غیرمتمرکز است و شخصاً مالک بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین است.

دورسی معتقد است که تغییر سیستم پولی جهان می‌تواند صلح را به همراه داشته باشد و این تغییر با بیت‌کوین امکان‌پذیر است.

دورسی یکی از متعصبین قدیمی بیت‌کوین است. شرکت وی، اسکوئر، در سال گذشته 8،027 بیت‌کوین خریداری کرده است (قیمت امروز 254 میلیون دلار). و او گفته است که وقت برای ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم یا دوج‌کوین ندارد و دوست دارد تمام وقت خود را بر روی بیت‌کوین تمرکز کند.

 

منبع: /decrypt

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.