جریمه شدن شرکت‌های رسانه‌ای به دلیل انتشار استیبل‌کوین‌ها و اوراق بهادار غیرقانونی

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده (SEC)، چندین شرکت رسانه‌ای از جمله جی‌تی‌وی مدیا گروپ (GTV Media GROUP) و ساراکا مدیا گروپ (Saraca Media Group)، را متهم به عرضۀ غیرقانونی اوراق بهادار و دارایی‌های دیجیتال کرده است. شرکت‌ها با پرداخت تسویه حساب موافقت کرده‌اند.

بر اساس گزارش SEC، این شرکت‌ها، افراد زیادی را تشویق کردند تا درعرضۀ سهام GTV سرمایه گذاری کنند و استیبل‌کوین بفروشند.

آنها اطلاعات مربوط به دو پیشنهاد را در وب سایت خود و پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی از جمله YouTube و Twitter به اشتراک گذاشتند. این وب سایت‌ها تقریباً بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از 5 هزار سرمایه‌گذار جمع‌آوری کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، صادرکنندگان اوراق بهادار باید افشاگری‌هایی را که بر اساس قوانین فدرال اوراق بهادار تنظیم شده است، در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهند. از آنجا که شرکتها در انجام این کار کوتاهی کرده‌اند، کمیسیون پیشنهاد را لغو می‌کند تا وجوه جمع آوری شده را به سرمایه گذاران بازگرداند.

این شرکت‌ها بدون رد یا تأیید اتهامات حاضر شده‌اند جریمه خود را بپردازند و اعلامیه SEC را در سایت‌های خود قرار دهند. آن‌ها موافقت کرده‌اند مبلغ ۴۳۴ میلیون دلار به علاوه ۱۶ میلیون دلار سود پیش‌داوری را پرداخت کنند. آن‌ها همچنین باید ۱۵ میلیون دلار جریمه مدنی بپردازند.

 

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.