تیم دریپر می گوید بیت کوین به ایجاد یک اقتصاد جهانی قوی کمک می کند

سرمایه گذار بزرگ ارزهای دیجیتال، تیم دریپر در برخی از نکات سرمایه گذاری برای افراد تازه وارد فضای ارزهای دیجیتال همچنان به صحبت های خوش بینانه خود در مورد بیت کوین ادامه می دهد.

در روز پنجشنبه، در اجلاس شبکه Collision، دریپر گفت که بیت کوین (BTC) می تواند دولتهای سراسر جهان را تشویق کند تا توجه و علاقه – و ظاهراً پول – شهروندان خود را جلب کنند. به گفته این سرمایه گذار، رمزنگاری شرایط بازی را مساوی می کند، بنابراین قانون گذاران مجبورند انتخاب کنند که آیا می خواهند زندگی مردم را بهتر کنند یا خیر، در غیر این صورت آنها به سادگی حذف می شوند.

دریپر گفت: “مردم در حال حاضر فهمیده اند كه ترجیح می دهند به جای ارز فیات، بیت کوین داشته باشند. این ارز دیجیتال [جهان] را از نقطه نظر اقتصادی تقویت می کند زیرا یک ارز جهانی است و حد و مرز نمی شناسد و نیز محدود به یک ملیت خاص نیست.”

گزارش اخیر از صرافی دیجیتال جمینی نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان در ایالات متحده علاقه مند به ورود به رمزنگاری هستند، در حالی که گزارشی از مجمع جهانی اقتصاد نشان می دهد زنان در صنایع مرتبط با فناوری بلاکچین کمتر از مردان حضور دارند.

Draper گفت: “به نظر می رسد از هر چهارده کیف پول بیت کوین فقط یک کدام متعلق به یک زن است.”

دریپر گفته است که دو سال پیش پس از ترک بورس عمومی “مقدار زیادی” از سهام خود را به شکل BTC در آورده است. سال گذشته، وی پیش بینی کرد که قیمت این دارایی دیجیتال تا سال 2023 به 250،000 دلار برسد. در زمان انتشار این خبر، قیمت بیت کوین 51،773 دلار است که در 24 ساعت گذشته 6٪ کاهش یافته است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427