توصیه نویسنده کتاب “پدر پولدار،پدر بی‌پول” به سرمایه‌گذاران در مورد فرصت خرید با سقوط قیمت بیت‌کوین

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار پدر بی‌پول”، می گوید اکنون که بیت کوین “سقوط کرده”، یک فرصت خرید است به ویژه برای کسانی که قبلا می گفتند توانایی خرید آن را ندارند.

این نویسنده معروف افزود که افراد، به‌عنوان جایگزین می‌توانند ارز‌های دیجیتالی را خریداری کنند که عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند. وی همچنین گفت که مشکل اصلی نه بیت‌کوین است و نه ایلان ماسک بلکه بانک فدرال، خزانه داری و بایدن موانع اصلی هستند.

پدر پولدار پدر بی‌پول یک کتاب محصول سال 1997 نوشته رابرت کیوساکی است که بیش از شش سال در لیست پر فروش‌ترین های نیویورک تایمز قرار داشت و بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان دنیا در حدود 109کشور به فروش رسیده است.

کیوساکی منحصرا به هیچ ارز دیجیتال دیگری به جز بیت‌کوین اشاره نکرده است و هزاران کوین دیگر برای انتخاب وجود دارد که سرمایه گذاران باید قبل از هر گونه سرمایه گذاری تحقیقات خود را به طور کامل انجام دهند.

رابرت کیوساکی مدتی است که بیت کوین را توصیه و تبلیغ می کند زیرا معتقد است دلار در حال نابودی است. وی در ماه آوریل پیش بینی کرد که قیمت بیت‌کوین طی 5 سال آینده به 1.2 میلیون دلار به ازای هر واحد خواهد رسید.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.