تعداد بیت کوین نگه‌داری شده در صرافی‌ها به کمترین میزان خود در ۶ ماه اخیر رسید

مقدار بیت کوین (BTC) نگهداری شده در صرافی‌ها از اواسط ماه مه به طور مداوم در حال کاهش است و این نشان دهندهٔ آن است که فروش‌های عمدهٔ این ارز دیجیتال به پایان رسیده است.

به گفته شرکت تحلیلی کریپتو سنتیمنت (Crypto Santiment)، در حال حاضر، میزان بیت‌کوین در صرافی‌ها به پایین ترین سطح از اوایل ژانویه رسیده است. این شرکت تحلیلی صبح روز دوشنبه در توئیت خود گفت: “پایین ترین سطح شش ماهه یک علامت امیدوار کننده است، زیرا به طور کلی نشان می‌دهد که خطر فروش عمده تر بیت‌کوین کاهش یافته است.”

میزان ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها از اوایل ماه مه افزایش یافت، که مقدمه‌ای برای فروش‌های شدید این ارز دیجیتال در اواسط همان ماه بود. فروش بیت کوین در 19 مه شدت گرفت و اوج‌گیری آن باعث کاهش 1.2 تریلیون دلاری ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال بود.

اطلاعات مربوط به گردش بیت‌کوین در صرافی‌ها معیار مهمی برای نظارت بر مسیر قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه مدت و متوسط ​​است.

جریان خالص ورودی اغلب خبر از فروش‌های عمده می‌دهد زیرا سرمایه گذاران بیشتری دارایی خود را از کیف پول‌های سرد خود به صرافی منتقل می‌کنند تا احتمالاً آن‌ها را بفروشند.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.