تا ماه ژوئن SEC در مورد ETF بیت کوین تصمیم می گیرد

 

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مدت زمان لازم برای تصویب صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین یا ETF بیت کوین، مربوط به شرکت مدیریت دارایی VanEck، را به مدت 45 روز تمدید کرد.

طبق گزارشی از SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) در روز چهارشنبه، این نهاد نظارتی مهلت تصویب یا عدم تأیید  ETFبیت کوین شرکت ون اک را از 3 مه به 17 ژوئن به تعویق انداخت.

پس از اینکه شرکت VanEck برنامه مشابهی را که با مشارکت استارت آپ بلاکچین یعنی SolidX داشت، برهم زد؛ ماه گذشته مدارک لازم برای ثبت یک ETF بیت کوین توسط SEC را ارسال کرد.

دو شرکت Valkyrie Digital Assets و Fidelity Investments نیز به ترتیب در ژانویه و مارس برای تشکیل ETF بیت کوین در این کمیسیون ثبت نام کرده اند.

این نهاد نظارتی توانایی این را دارد که فرصت رایزنی را تا 240 روز قبل از ارائه تصمیم نهایی تمدید کند. اگر SEC به تأخیر انداختن تصمیم خود درباره VanEck ادامه دهد، ممکن است شرکت پاسخ قطعی تا اواسط ماه نوامبر دریافت نکند.

هیچ گونه ETF بیت کوینی توسط نهادهای نظارتی در ایالات متحده تأیید نشده است و با توجه به مقاومت ظاهری SEC در انجام این کار، بسیاری از کارشناسان انتظار این تصویب را به زودی ندارند. با این حال، بسیاری از ETF های رمزنگاری امسال در کانادا از جمله درخواست های ETF توسط مدیر صندوق سرمایه گذاری 3iQ ، Purpose Investments ، Evolve Funds Group و CI Global Asset Management تأیید شده اند.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.