بیش از 3000 دستگاه خودپرداز در پکن امکان استفاده از یوان دیجیتال را می‌دهند

چندین بانک بزرگ چینی برداشت یوان دیجیتال از طریق بیش از 3000 دستگاه خودپرداز در پکن را امکان پذیر کرده‌اند. ساکنان پایتخت این کشور عظیم اکنون می توانند یوان دیجیتال خود را با پول نقد و بالعکس مبادله کنند. بعضی از این دستگاه‌های خود پرداز در مرکز خرید‌های معروفی قرار دارند.

دو بانک بزرگ و اصلی چینی یعنی بانک صنعتی و تجارت چین و بانک کشاورزی چین، در ارائه تبادل دو طرفه بین نسخه دیجیتال و سنتی ارز ملی این کشور پیشگام هستند.

این ویژگی که در بیش از 3000 دستگاه خودپرداز بانک صنعت و تجارت چین، در سراسر پایتخت فعال شده است، این بانک را به اولین موسسه بانکی در پکن تبدیل کرده است که از تبادل یوان دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

شین هوا فایننس در این زمینه افزود که بانک کشاورزی چین همچنین بیش از 10 دستگاه خودپرداز خود را در منطقه وانگ فوجینگ پکن مستقر کرده است که همگی تبادل یوان دیجیتال را با پول فیات تسهیل می کنند.

در میان ده‌ها پروژه CBDC یا ارز دیجیتال ملی که در سراسر جهان، از جمله اروپا، روسیه و ایالات متحده در حال آزمایش هستند، چین بدون شک یکی از پیشگام‌ترین آن‌هاست. اکنون تعداد مشاغلی که یوان دیجیتال را پذیرفته‌اند و تعداد کارگرانی که توسط بانک خلق چین با ارز دیجیتال به آنها حقوق داده شده است در این کشور مثال زدنی است.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427