بیشتر شهروندان انگلستان از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مطمئن هستند

طبق آخرین تحقیقات انجام شده توسط اداره رفتار مالی انگلستان (FCA)، تعداد کاربران ارزهای دیجیتال در انگلیس در حال افزایش است و به نظر می رسد از این ارزها به عنوان وسیله‌ای برای سرمایه گذاری جایگزین مطمئن هستند.

این نظرسنجی که در ژانویه ۲۰۲۱ انجام شده می‌گوید که ۷۸ درصد از بزرگسالان در بریتانیا درباره ارزهای دیجیتال شنیده‌اند که ۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته و ۴۳ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۹ را نشان می‌دهد.

همچنین تعداد کاربران ارزهای دیجیتال نیز به 5.7 درصد رسیده است، درحالی که سال گذشته این عدد 5.4 درصد بوده است. محققان بر اساس این داده‌ها تخمین می‌زنند اکنون در بریتانیا 2.3 میلیون نفر ارز دیجیتال داشته باشند که به معنی افزایش چهارصد هزار نفر در طول یک سال گذشته می‌باشد.

یک یافته قابل توجه در این نظر سنجی، تغییر رفتار کاربران در مورد دلیل اولیه خرید ارزهای دیجیتال است. بیش از یک سوم پاسخ دهندگان هنوز ارزهای دیجیتال را “به عنوان یک نوع قمار برای بدست آوردن یا از دست دادن پول” می‌دانند، با این حال گفته می‌شود که این تعداد نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این همراه با افزایش متوسط ​​دارایی کاربران انگلیسی از 260 پوند  به 300 پوند در ارزهای دیجیتال، عوامل این نظرسنجی معتقدند که این ممکن است نشانه افزایش اعتماد به ارزهای دیجیتال در پی عملکرد چشمگیر بازار طی سال گذشته باشد.

 

منبع  decrypt.co

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.