به عقیده پیتر شیف اینکه چرا تسلا بیت کوین‌های خود را نمی‌فروشد می‌تواند اثر منفی بیشتری بر قیمت آن بگذارد.

 پیتر شیف، یکی از مخالفان و منتقدین بیت کوین، نظر خود را در مورد تأثیر هرگونه تخلیه احتمالی دارایی های BTC توسط تسلا بر این ارز دیجیتال به اشتراک گذاشته است.

مدیرعامل Euro Pacific Capital، پیتر شیف که یکی از طرفداران طلا و از منتقدان قدیمی بیت کوین است، در توییتر نظر خود را درباره توئیت اخیر ایلان ماسک در مورد بیت کوین پست کرده است.

در حالی که ماسک در توییت خود نوشت تسلا هنوز قصد بر این دارد تا بیت کوین را در ترازنامه خود نگه دارد، شیف پاسخ داده است که این “حتی بیشتر از این که همه بیت کوین‌ها را فروخته باشد” تاثیر نزولی بر بازار گذاشته است.

منتقد برجسته بیت کوین در توییت خود نوشت الان که تسلا هنوز هیچ بیت کوینی نفروخته است نیز تا به الان باعث ایجاد بازار نزولی شده است چرا که توییت ماسک بسیاری از دارندگان را به فروش BTC خود سوق داده است.

به گفته این مدیر عامل، هنگامی که تسلا واقعا شروع به تخلیه بیت کوین خود کند، قیمت ممکن است بسیار پایین‌تر از این سقوط کند.

در توئیت اخیر دیگری، شیف همچنین اظهار داشت که تأثیر ایلان ماسک بر این ارز بزرگ دیجیتال جهانی بسیار زیاد است تا جایی که این یک دلیل دیگر برای در نظر نگرفتن بیت کوین به عنوان “پول” یا یک “دارایی امن” توسط وی می باشد.

“اگر یک توییت ایلان ماسک تنها بتواند اینقدر روی قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد، چگونه کسی می تواند آن را پول تلقی کند؟ اگر یک توییت یک کلمه ای آن را در معرض خطر قرار دهد چگونه بیت کوین می تواند یک دارایی امن باشد؟ اکنون باید برای همه مشخص باشد که خرید بیت کوین پیش از آنکه سرمایه گذاری باشد، بیشتر نوعی قمار است.”

به عقیده تحلیلگر دیگری به نام جوزف یانگ، اگر که تسلا دارایی های بیت کوین خود را بفروشد ترس، عدم اطمینان و شک در جامعه ارزهای دیجیتال بسیار ضعیف تر از اکنون خواهد بود.

منبع:u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.