بزرگترین بحران اقتصادی تاریخ در راه است، بیت‌کوین می تواند به گذر از آن کمک کند

کارآفرین بزرگ، رابرت کیوساکی معتقد است که “بزرگترین بحران تاریخ” به زودی فرا خواهد رسید و فقط بیت کوین، طلا و نقره می‌توانند به زندگی در آن شرایط سخت کمک کنند.

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب معروف “پدر پولدار، پدر بی پول” در زمینه هوش مالی، در توییتر خود از “بزرگترین بحران اقتصادی تاریخ” در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته وی بهترین راه برای مقابله با هر بحرانی، پیشگیری است؛ “خبر خوب این است که در در طول این بحران می‌توانید پولدار شوید پس تا می‌توانید بیت‌کوین، طلا و نقره بخرید.” وی در ادامه افزود که خبر بد این است که این بحران مدت زیادی طول خواهد کشید.

همانطور که قبلاً در ایرانیتال گزارش شده بود کیوساکی در حساب توییتر خود درباره تصمیم دولت آمریکا برای توزیع بسته‌های حمایتی بیشتر اظهارنظر کرده و ضمن انتقاد از این تصمیم، بیان کرده که چنین کاری باعث تضعیف سیستم مالی می‌شود و در اثر آن، قیمت بیت کوین هم با کاهش مواجه خواهد شد.

پیش از این کیوساکی همچنین با انتشار توییتی اعلام کرد که انتظار دارد بیت کوین به سطح 24000 دلار برسد ، بعداً در یک ویدیوی یوتیوب هدف خود را به 28000 دلار تغییر داد و گفت که وی بیت کوین بیشتری خریداری خواهد کرد. پیش بینی وی در 22 ژوئن به حقیقت پوست.

منبع: u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.