بزرگترین بانک کره جنوبی به شورای حکمرانی هدرا پیوست.

Shinhan Bank، بزرگترین موسسه مالی کره جنوبی از نظر دارايي کل، به شورای حکمرانی نظارت بر شبکه Hedera پیوست.

شینهان در اطلاعیه ای در 14 آوریل اعلام کرد که آخرین عضو جديد شورای حکومتی هدرا است که تلاش های خود را در زمینه “تحول دیجیتال” گسترش می دهد.

Hedera هاشگراف خود (یک فناوری دفتر توزیع شده که در سال 2016 توسعه یافته است و در واقع یک الگوریتم اجماع تحمل گسل بیزانس ناهمزمان است) را به عنوان یک پلت فرم بلاکچیني درجه شرکتی قادر به پردازش هزاران تراکنش در ثانیه عنوان مي كند.

نمایندگان شین هان با تأکید بر رشد تقاضای مشتری به منظور افزایش کارایی و امنیت در خدمات مالی، اظهار داشتند:

“به طور خاص دفتر كل توزیع شده عمومی Hedera به طور منحصر به فرد برای پاسخگویی به نیازهای یک سرویس فین تک پرکاربرد مناسب است که باید سریع، منصفانه و ایمن باشد و امکان کنترل و شفافيت مورد نیاز ارائه دهندگان خدمات را فراهم کند.”

اکنون اين بانک آغاز به ادغام Hedera را با سیستم های خود می کند تا “کارایی فرآیندهای داخلی خود را افزایش دهد”.

شینهان که با داشتن 478.5 میلیارد دلار دارایی از آگوست سال 2020 به عنوان 61 مین بانک بزرگ جهان رتبه بندي شده است، با فناوری دفتر توزیع شده بیگانه نیست، زیرا از سال 2017 خدمات مختلفی را روی Hyperledger Fabric از جمله وام دولتي، مبادله نرخ بهره و معاملات صندوق بازنشستگی ارائه داده است.

در ماه مارس، شینهان اعلام کرد که یک پلت فرم آزمایشی مبتنی بر بلاکچین برای آزمایش ارز دیجیتال بانک مرکزی یا CBDC، با مشارکت شعبه خدمات IT شرکت LG توسعه داده است. این پلتفرم به دنبال این است که بانک های محلی بتوانند به عنوان واسطه برای يك CBDC عمل کنند.

Shinhan همچنین در ابتدای سال در کنسرسیوم (ائتلاف چند شرکت یا بانک برای انجام کار بخصوص) ذخيره رمزنگاری محلی، يعني Korea Digital Asset Trust سرمایه گذاری کرد.

منس هارمون، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Hedera Hashgrap به”افزایش علاقه موسسات مالی و دولت ها در سراسر جهان به خدمات مالی مبتنی برDLT  را برای سیستم های پرداخت و خدمات تسویه حساب جهانی” اشاره كرد.

هارمون افزود: “ما از اینكه بانك شین هان به شورای حاكم هدرا پیوسته است بسیار خوشحال هستیم و مشتاقانه منتظر كار با آنها هستیم تا در خط مقدم آینده امور مالی قرار بگیریم.”

Hedera  در ماه های اخیر با پیوستن شرکت برق بزرگ فرانسوی به نام Électricité de France  به شورای حاکمیت خود در ماه مارس، تبديل شدن Standard Bank Group در ماه فوریه به اولین اپراتور گره آفریقایی و نيز پيوستن بزرگترین تأمین کننده زیرساخت بدهی استرالیا Eftpos  پس از انجام آزمایشات خرد پرداختها با هدرا در سال گذشته، دامنه جهانی خود را گسترش داده است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.