با رسیدن بیت کوین به 51 هزار دلار هدف کوتاه مدت بعدی آن 56 هزار دلار است

قیمت بیت کوین روز گذشته از محدودهٔ چند ماههٔ خود خارج شد و نمودار روزانهٔ آن بالای 50000 دلار بسته شد و معامله‌گران را وادار کرد تا هدف کوتاه مدت خود را به 56000 دلار افزایش دهند.

فعالیت خریداران طی روز گذشته باعث شد تا شاهد عبور این ارز دیجیتال از ۵۰۰۰۰ دلار باشیم. طی جهش دیروز، بیت کوین تا ۵۱۹۰۰ دلار هم پیش رفت و در حال حاضر در محدوده ۵۱5۰۰ دلار معامله می‌شود.

داده های کوین‌تلگراف مارکتس پرو (Cointelegraph Markets Pro) و تریدینگ ویو (TradingView) نشان می‌دهند که پس از یک دورهٔ تثبیت کوتاه، گاوها روند صعودی خود را از سر گرفتند و بسیاری از تحلیلگران در حال بررسی این هستند که آیا قیمت 50000 دلار به عنوان سطح حمایت این ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود یا خیر.

از هفته گذشته و زمانی که بیت کوین به ۴۰,۸۸۵ دلار رسید، شاهد جهش ۳7.۸ درصدی این ارز دیجیتال بودیم.

دیوید لیفچیتز، شریک و مدیر سرمایه گذاری شزکت ExoAlpha در این باره گفته است:

“در این مرحله دو احتمال وجود دارد: یا گاوها به بازی باز می‌گردند و بیت کوین را به بالای 55000 دلار می‌رسانند که در اینجا می‌توانیم انتظار داشته باشیم به زودی به اوج قیمتی 64000 دلار برسیم، یا قدرت کافی برای عبور از 53000 تا 55000 دلار نداشته باشند که در آن زمان بیت کوین ممکن است در محدوده‌ای که 5 ماهه گذشته دزر آن بوده یعنی 40 تا 50 هزار دلار بازگردد.”

به طور کلی رشد اخیر باعث شد که امیدها برای رسیدن به صد هزار دلار بار دیگر قوت بگیرد. گفتنی است بسیاری از تحلیل‌گران و معامله‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به این محدوده خواهد رسید. برخی نیز تا پایاین 2022 محدودهٔ 323 هزار دلار را پیش‌بینی کرده‌اند.

در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین ۹۷۱ میلیارد دلار است و سلطه‌ای ۴۲ درصدی در بازار دارد.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.