با به‌روزرسانی تپ‌روت طرفداران بیت کوین احتمال افزایش قیمت تا 90 هزار دلار را می‌دهند

بسیاری انتظار دارند که با انجام به‌روزرسانی تپروت (Taproot)، فعالیت‌های معاملاتی نیز در هفته جاری بیشتر شود؛ آپدیتی که قرار است فردا، یکشنبه ۲۳ آبان، انجام شود و هدف آن بهبود معیارهای مربوط به حریم خصوصی و کارایی شبکه بیت کوین است.

این به‌روزرسانی که قابلیت برنامه‌نویسی در شبکه بیت کوین را بهبود می‌بخشد و تراکنش‌های این شبکه را با راه‌اندازی تراکنش‌های “هوشمند” تسریع خواهد کرد، مورد بحث بسیاری از محافل بیت کوینی بوده است. تپ‌روت که قرار است به طور رسمی در بلاک 709632 بیت کوین رخ دهد، بسیاری را امیدوار به افزایش قیمت این ارز دیجیتال کرده است. یک تحلیلگر مطرح بازار به نام دیسنتریدر (Decentrader) با توجه به احساسات حاکم بر بازار و سطح حمایت هفتگی تشکیل شده برای این ارز دیجیتال، گفته است که احتمالاً قیمت بیت کوین تا کانال 85 هزار الی 90 هزار دلاری فرا برود.

با این حال برخی از کارشناسان معتقدند که تپروت تأثیر چندانی بر قیمت بیت کوین نمی‌گذارد اما با توجه به رشد ۳۰ درصدی قیمت بیت کوین در چند ماه گذشته، این احتمال وجود دارد که برخی از سرمایه‌گذاران پیش از به‌روزرسانی تپروت وارد موقعیت‌های معاملاتی لانگ (خرید) شوند.

 

منبع  bitcoin.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.