بایننس توکن های سهامی قابل معامله را در تسلا راه اندازی می کند

صرافی ارز رمزنگاری به نام Binance در حال راه اندازی توکن های سهامی قابل معامله است که هدف آن این است که بخش گسترده تری از مردم بتوانند بازده سرمایه سهام خود را از جمله سود بالقوه را به جیب بزنند، بدون اینکه نیاز به خرید سهام سنتی و کامل را داشته باشند.

اولین سهام قابل معامله عمومی در قالب توکن سهامی بایننس، تسلا خواهد بود که قیمت هر سهم آن در حال حاضر در حدود 700 دلار معامله می شود. کاربران به جای خرید یک سهم کامل و سنتی که برای آن دارا بودن گواهی سهم فیزیکی لازم است، اکنون می توانند حتی به اندازه یک صدم سهم تسلا که توسط یک توکن دیجیتال ارائه می شود، خرید کنند. Binance اظهار داشت:

“هر توکن دیجیتال یک سهم از سهام کل را نشان می دهد و به طور کامل توسط یک سهام سپرده گذاری از اوراق بهادار اساسی پشتیبانی می شود که نشانگر توکن های شاخص است. کاربران می توانند توکن های خرده خود را معامله کنند.”

بنابراین یک صدم توکن سهامی نمایانگر همان کسر از سهام تسلا است و قیمت سهام با (Binance USD (BUSD تسویه خواهد شد، که استیبل کوین متصل به دلار آمریکا و صادر شده توسط Paxos Trust Company است. توکن های سهامی برای خرید سهام قابل استرداد نیست.

مدیر عاملBinance ، Changpeng Zhao معتقد است که توکن های سهامی دیجیتال پل ارتباطی بین بازارهای سنتی و رمزنگاری را فراهم می کنند و دسترسی به بازارهای سهام را گسترش می دهند و منجر به “آینده مالی فراگیرتر” می شوند.

تبادل توکن های سهامی دیجیتال بدون کارمزد انجام می شود و این محصول همراه با شرکت سرمایه گذاری مجاز آلمان CM-Equity AG و پلت فرم توکن سازی دارایی Digital Assets AG مستقر در سوئیس تولید شده است. شرکت در مبادله های این توکن برای حوزه های قضایی محدود مانند چین، ترکیه و ایالات متحده امکان پذیر نیست و برای واجد شرایط بودن به عنوان یک معامله گر توکن سهامی دیجیتال در این صرافی، فرایند “شناخت مشتری” باید تکمیل شود.

براساس اعلامیه ای که امروز منتشر شد عملکرد سه ماهه اول سال 2021 بایننس با 260٪ رشد در حجم معاملات و 346٪ افزایش در کاربران، یک نمونه بسیار قوی بوده است. در همین حال، توکن بومی این صرافی یعنیBinance Coin (BNB)(عنی بسیاراهه اول سال 2021 بایننس در سال جاری بیش از 900 درصد افزایش یافته است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.