بانک سیگنوم سوئیس به حوزه دیفای وارد می‌شود

سیگنوم بنک (Sygnum) سوئیس در حال ارائه خدمات سپرده‌گذاری و تجارت از طریق طیف وسیعی از توکن‌های حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) از جمله Aave ، Aragon ، Curve ، Maker ، Synthetix ، Uniswap و شبکه وان اینچ است.

سیگنوم که همچنین خدمات بانکی را برای استیبل کوین USDC نیز اضافه کرده است، قصد دارد با مجموعه ای از محصولات سود‌آور برای مشتریان خود، که شامل بانک‌ها، صندوق های سرمایه گذاری، مدیران سرمایه و دفاتر خانواده هستند، تجارت خود را گسترش دهد.

توماس آیچنبرگر، رئیس واحدهای تجاری بانک سیگنوم، در مصاحبه اخیر خود گفت: “این مرحله جدیدی از سفر ما است تا انواع محصولات سود‌آور را در فضای دارایی‌های دیجیتال فعال کنیم.” ” این کار می‌تواند بر اساس پروتکل اثبات سهام باشد، بنابراین سهام گذاری یا همچنین لورج کردن و وام‌های غیرمتمرکز برای سوددهی به مشتریان ما به کار گرفته می‌شوند.”

بانک‌ها و موسسات در حال حاضر در حال بررسی نحوه تعامل با دیفای که یک بازار 60 میلیارد دلاری تجارت غیرمتمرکز بر پایه اتریوم می‌باشد، هستند. بانک سیگنوم با شرکت فین‌تک سپرده‌گذاری سوئیسی به نام METACO که امنیت دارایی‌های دیجیتال را به بانک هایی مانند BBVA ، Standard Chartered و GazpromBank سوییس ارائه می دهد، همکاری خواهد کرد.

استانی کولچوف، مدیر عامل شرکت Aave، در بیانیه ای گفت: “راهکار سطح نهادی سیگنوم، دسترسی آسان به اکوسیستم دارایی دیجیتال را برای مشتریان آسان می کند. ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با این بانک با هدف ارتباط جهانی بانکداری سنتی با امور مالی غیرمتمرکز هستیم.”

 

منبع  coindesk.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.