بازی کریپتویی Axie Infinity در میان پاندمی ویروس کرونا به کمک فیلیپینی‌ها می‌آید.

بازی Axie Infinity که مبتنی بربلاکچین اتریوم است به کاربران خود اجازه می دهد تا حیوانات خانگی دیجیتال را به عنوان توکن های مثلی (NFT) تولید کرده و با آن ها تجارت کنند. این بازی در چند ماه گذشته محبوبیت زیادی در بین ساکنان شهر کاباناتوان در فیلیپین داشته است؛ چرا که به شهروندان این امکان را می‌دهد که منبع درآمد جدیدی داشته باشند و بتوانند با پیامد‌های ویرانگر همه‌گیری کرونا کنار بیایند.

طبق گزارش ها، Axie Infinity یک گروه دیجیتالی الهام گرفته از پوکمون است که در آن کاربران می توانند موجودات فانتزی، به نام Axies را جمع آوری کرده و آموزش دهند و آنها را در رقابت با Axies سایر بازیکنان قرار دهند. با این حال، برخلاف بیشتر بازی های سنتی بازیکنان Axie همچنین می‌توانند به صورت ارز دیجیتال پاداش کسب کنند و آنها را با پول واقعی فیزیکی مبادله کنند.

به عنوان مثال، کاربران می‌توانند برای شرکت در نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن، تولید Axies و فروش آنها در بازار، جمع آوری حیوانات اهلی دیجیتال نادر، پرورش به اصطلاح “معجونهای عشق” و تعداد زیادی فعالیت دیگر پاداش کسب کنند. در ماه نوامبر، Axie توکن AXS خود را نیز راه اندازی کرد.

جفری زیرلین، رئیس این پروژه اخیراً به CNBC گفته است که در حال حاضر بیش از 60،000 بازیکن فعال در Axie Infinity وجود دارد. و برای بسیاری از آنها، این بازی به یک جلیقه نجات تبدیل شده است و به آنها این امکان را می‌دهد تا از خانواده خود حمایت کنند.

قابل ذکر است که فیلیپین به شدت تحت تأثیر همه‌گیری ویروس کووید 19 قرار گرفته و گزارش شده است که تولید ناخالص داخلی آن به میزان 9.6٪ در طول سال 2020 کاهش یافته است.

توسعه دهندگان این بازی می‌گویند با شیوع ویروس کرونا هزاران بازیکن جدید به این Axie Infinity وارد شده‌اند که برخی از آن‌ها افراد مسنی هستند که هرگز در زندگی‌شان از بلاک‌چین استفاده نکرده‌اند.

منبع:cryptoslate

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.