بازار بورس نزدك معاملات آپشن را در Coinbase Global راه اندازي مي كند

کمتر از یک هفته پس از لیست شدن بزرگترین صرافي رمزنگاری در ایالات متحده یعنی کوین بیس در بازار بورس نزدک، این بازار قرار است معاملات آپشن را در Coinbase Global آغاز کند.

براساس گزارش رویترز در 19 آوریل، نماینده Coinbase اظهار داشت که معاملات COIN.O از روز سه شنبه 20 آوریل در Nasdaq آغاز به کار می کنند.

راه اندازی اختيار معامله های سهام راهی جدید برای مشاركت سرمایه گذاران در آينده Coinbase فراهم می کند. اختيار معامله های سهام، حق اما نه تعهد خرید یا فروش سهام را با قیمت مشخص، با نام قیمت اعتصاب، در تاریخ انقضا یا قبل از آن ارائه مي دهند.

این خبر به دنبال لیست شدن مستقیم Coinbase منتشر شده است که در اولین روز معاملات ارزش سهام این شرکت بین 429.54 دلار و 310 دلار در نوسان بوده است.

رویترز تخمین می زند که مدیر اجرایی Coinbase برايان آرمسترانگ در اولین روز معاملات COIN حدود 292 میلیون دلار سهام فروخته است. بر اساس پرونده های موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، آرمسترانگ 749999 سهم را در سه دسته با قیمت های مختلف از 381 دلار تا 410.40 دلار برای هر سهم با درآمد كل به ميزان 291.8 میلیون دلار فروخت، با این حال این مقدار کمتر از 2 درصد از کل سهام او مي باشد.

Cointelegraph گزارش داد که افراد داخلي شركت  CoINپس از ورود به فهرست، تقریباً 5 میلیارد دلار سهام آن را فروختند. پرونده های موجود در وب سایت روابط سرمایه گذاران Coinbase نشان داد که در مجموع 12965079 سهم توسط خودی ها به ارزش بیش از 4.6 میلیارد دلار به قیمت 344 دلار براي هر سهم CoIN در روز جمعه به فروش رسیده است.

یاهو فایننس گزارش داد سهام به ميزان 22.5٪ از بالاترین سطح خود در 429.54 دلار در 14 آوریل افت کرده و به قیمت فعلی معاملات يعني 332.75 دلار پس از ساعات اداري رسیده است؛ جایی که به نظر می رسد بعد از جلسه معاملات روز دوشنبه ثابت شده است.

در تاریخ 20 آوریل، Coinbase Pro اعلام کرده است که از اين تاريخ پشتیبانی از جفت های جدید تجاری را برای Basic Attention Token (BAT)، Cardano (ADA) ، Decentraland (MANA) و USDC اضافه خواهد کرد. این چهار دارایی با سه ارز فیاتUSD ،EUR ،GBP) )، BTC و ETH جفت مي شوند و در حالی که نقدینگی بازار در هنگام راه اندازی ارزیابی می شوند با قابلیت معاملات محدود در دسترس قرار می گیرند.

منبع:cointelegraph

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.