ایالت تگزاس لایحه ارز دیجیتال را تصویب کرد، اکنون لایحه به مجلس سنا می رود.

اعضای مجلس نمایندگان تگزاس لایحه ای را تصویب کردند که هدف آن شناسایی ارزهای دیجیتال براساس قانون تجارت در این ایالت است.

امروز در جلسه 87 قانونگذاری تگزاس، نمایندگان مجلس اصلاحیه پیشنهادی قانون تجارت یا UCC را با هدف انطباق بهتر قانون تجارت با نوآوری در بلاکچین و مقررات ارزهای دیجیتال تصویب کردند. لایحه 4474 نمایندگان مجلس برای اولین بار توسط مارك پارك در مارس معرفی شد و به تعریف ارزهای دیجیتال در UCC كمك کرد. اکنون این لایحه برای رأی گیری نهایی به سنای تگزاس می رود.

در صورت تصویب قانون ارزهای دیجیتال در سنا، گرگ ابوت، فرماندار تگزاس می تواند این لایحه را برای تبدیل شدن به قانون امضا کند.

لی براتچر، رئیس شورای Blockchain تگزاس، در ماه مارس به Cointelegraph گفت که این لایحه می تواند تگزاس را به یک کشور علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال مانند وایومینگ تبدیل کند.

وایومینگ یکی از تنها ایالت‌های این کشور است که تعریف ارزهای دیجیتال را برای مشاغل روشن می کند و شرکت‌های بزرگی از جمله Ripple را جذب کرده است.

سال گذشته، بانک ایالت وایومینگ یک منشور به صرافی Kraken اعطا کرد تا به عنوان یک بانک ارز دیجیتال فعالیت کند.

تگزاس در حال حاضر محل کار شرکت‌های استخراج ارز دیجیتال از جمله BlockCap و Riot Blockchain است. هر دو شرکت قصد دارند با خرید امکانات و تجهیزات جدید، فعالیت‌های استخراج خود را در این ایالت گسترش دهند.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.