ایالات متحده آمریکا یک اپراتور خودپرداز بیت‌کوین را برای مبادلات غیرقانونی به زندان فرستاد

یک اپراتور خودپرداز بیت‌کوین به دلیل انجام تبادلات غیرقانونی ارزهای دیجیتال، به مدت دو سال به زندان فدرال فرستاده شده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) روز جمعه اعلام كرد كه یك كالیفرنیایی، كایس محمد، به دلیل فعالیت در شبکۀ خودپرداز غیرقانونی كه برای مجرمان، بیت‌کوین و پول نقد پولشویی می كرد به دو سال زندان فدرال محكوم شد. ارزش کل مبادلاتی که این اپراتور خودپردازهای بیت‌کوین از طریق شبکه ATM غیرقانونی خود انجام داده، ۲۵ میلیون دلار بوده است.

محمد، از دسامبر 2014 تا نوامبر 2019 با صرافی Herocoin کار می‌کرد. این صرافی تا 25 درصد کمیسیون می‌گرفت که به طور قابل توجهی بالاتر از نرخ بازار بود

وی به طور معمول در یک مکان عمومی با مشتریان خود ملاقات می‌کرد و معمولاً در مورد منبع وجوه مشتری سؤال نمی‌كرد ولی می‌دانست كه این وجوه، حاصل از فعالیت‌های جنایی است.

شبکه‌های خودپرداز بیت‌کوین وی، به مشتریان اجازه می‌دادند بدون نیاز به شناسایی، معاملات متعدد مالی تا 3000 دلار  را انجام دهند بدون اینکه هرگز فعالیت مشکوکی را به رگولاتورها گزارش دهند.

فرد مجرم با جریمه سنگینی مواجه شده و قرار است ۱۷ دستگاه خودپرداز بیت‌کوین، ۱۸.۴ واحد بیت‌کوین، ۲۲۲.۵ واحد اتریوم و ۲۲,۸۲۰ دلار پول نقد را به دولت تحویل دهد.

 

منبع: news.bitcoin

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.