اکنون پس از خرید 90000 بیت‌کوین توسط نهنگ‌ها، نزدیک به نیمی از عرضه کل این ارز دیجیتال در اختیار نهنگ‌ها قرار گرفته است

داده های ارائه شده توسط یک شرکت تجزیه و تحلیل معروف حوزه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که نهنگ‌ها اخیراً شروع به جمع کردن بیت‌کوین کرده‌اند و اکنون دقیقاً 48.7٪ از عرضه کل بیت‌کوین را در اختیار دارند.

تیم تجزیه و تحلیل سانتیمنت (Santiment) اخیراً با انتشار توئیتی بیان کرده است که نهنگ‌های بیت کوین در سه ماه گذشته موقعیت خرید بیت‌کوین خود را افزایش داده‌اند و اکنون حدود نیمی از عرضه کل بزرگترین ارز دیجیتال جهان را در اختیار دارند.

در این توئیت آمده است که در 90 روز گذشته، کیف پول‌هایی که 100 تا 10000 BTC را در خود جای داده اند، در مجموع 90000 بیت‌کوین را به دارایی های خود اضافه کرده اند.

این مبلغ معادل 3606867000 (سه میلیارد و ششصد و شش میلیون) دلار است.

پیش از این در گزارشات آمده بود که دارندگان کیف پول‌های بیت کوین با دارایی کمتر یعنی 100 تا 1000 بیت‌کوین نیز شروع به خرید بیشتری از این ارز دیجیتال کرده‌اند.

همچنین داده های تازه به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت تجزیه و تحلیل گلس نود (Glassnode) نشان می‌دهد که ماینرها اخیراً بیت‌کوین‌های استخراج شده خود را نیز نگه داشته‌اند.

علاوه بر این طبق نمودار این تیم که به تازگی منتشر شده است، فروش بیت‌کوین‌های ماینر‌ها به پایین ترین سطح پنج ماهه خود رسیده است و هم اکنون برای این ماه 1725244 دلار است.

 

منبع   u.today

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.