اپل احتمالا در حال توسعه حلقه، دستبند و گردنبند هوشمند است

تاکنون محصلاوت پوشیدنی اپل شامل اپل واچ و هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد می‌شدند؛ اما ظاهرا کوپرتینویی‌ها درصدد گسترش این بخش با محصولاتی همچون دستبند، حلقه، گردنبند و… هستند.

اخیرا پتنتی از اپل در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالت متحدهٔ آمریکا به ‌ثبت رسیده که نشان می‌دهد هدف اپل چیزی بیشتر از ارائهٔ حلقه هوشمند است و احتمالاً شاهد گسترش بخش پوشیدنی‌های این شرکت در سالیان آینده خواهیم بود. اختراع یادشده باعنوان “حلقه‌های پوشیدنی با مدارهای تعبیه‌شده” دستگاه پوشیدنی کوچکی را به اشکال مختلف توصیف می‌کند که می‌تواند روی مچ دست یا گردن کاربر قرار گیرد و ممکن است برای جمع‌آوری اطلاعات درباره شخص یا اشیای متصل، استفاده شوند. در بخشی از مستندات پرونده ثبت اختراع آمده است:

دستگاه‌های الکترونیکی ممکن است روی بدن کاربر قرار گیرند یا به یک جسم متصل شوند؛ به‌عنوان مثال، یک دستگاه الکترونیکی می‌تواند دارای حلقه، نوار یا شکل ریسمانی باشد تا اطراف دستگاه‌ها متصل و آویزان شود یا به شکل دیگری به یک شخص، حیوان یا اشیاء متصل شود.

اپل استدلال می‌کند که استفاده از دستگاه پوشیدنی جدیدش می‌تواند به معنای سنجش و تشخیص اطلاعاتی از مکان، فعالیت، شناسایی یا اطلاعات پزشکی و بیومتریک کاربران باشد. افزون‌براین، دستگاه مذکور ممکن است برای ارائهٔ خروجی به کاربر (خروجی هپتیک، خروجی صدا یا خروجی بصری) استفاده شود. سیستم نهفته در پوشیدنی می‌تواند اطلاعات شناسایی شخص و شئ یا پیام‌ها را برای یک کاربر ذخیره کند و احتمالا به‌عنوان یک نشانگر بصری در یک سیستم واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی استفاده خواهد شد.

 

منبع appleinsider.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.