اپلیکیشن های معامله گر مجازی در محبوبیت از TikTok سبقت می گیرند.

طی روزهای اخیر دو اپلیکیشن معماله  گر مجازی  به صدر جدول اپ استور شرکت اپل رسیده اند. در زمان انتشار این خبر در روز جمعه، Robinhood رتبه نخست را دارد و Coinbase در مقام دوم است. در جایگاه سوم پلت فرم محبوب رسانه های اجتماعی یعنی TikTok قرار دارد. یوتیوب، اینستاگرام و اسنپ چت به ترتیب مقام های چهارم، پنجم و ششم را دارند.

یک نتیجه گیری احتمالی این است که مردم اکنون بیش از آنکه به وقت گذراندن در پلت فرم های مختلف رسانه های اجتماعی علاقه مند باشند ، به تبادل دارایی های رمزنگاری شده و مالی علاقه مند هستند – نتیجه ای که CNBC در مقاله ای در روز جمعه ذکر کرده است.

هنگامی که Robinhood خرید سهام GameStop را متوقف کرد، در ژانویه تحت حمایت قابل توجهی قرار گرفت. این تصمیم پس از افزایش قیمت این دارایی همزمان با فعالیت زیرمجموعه Reddit معروف به r / Wallstreetbets، گرفته شد.

اپلیکیشن جایگاه دوم یعنی Coinbase نیز به ویژه در هفته های اخیر با چشم انداز عرضه عمومی سهام مستقیم خود، در صدر بسیاری از عناوین خبری قرار گرفته است. صحبت ها پیرامون این اپلیکیشن همراه با لیست شدن کوین بیس در Nasdaq در روز چهارشنبه، افزایش یافت.

رمزنگاری و سهام پس از سقوط هر دو در مارس 2020، عمدتا وارد کانون توجه خرده فروشی شدند. با ظهور این رویداد، هر دو بازار بهبود یافتند، در حالی که بازارهای رمزنگاری در حال رسیدن به بالاترین رکوردهای همیشگی بودند. قیمت بیت کوین از سال 2017 بیش از 3 برابر رکورد زده است.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.