انتقال به الگوریتم اثبات سهام در اتریوم باعث کاهش 99 درصدی مصرف انرژی می‌شود

براساس پست جدید در وبلاگ کارل بیخویزن از بنیاد اتریوم، مصرف انرژی این شبکه به میزان 99.95٪ پس از انتقال به “اثبات سهام” کاهش خواهد یافت.

Beekhuizen تخمین زده است که 87000 استیکر (فرد یا دستگاهی که از طریق سرمایه گذاری عملیات استخراج را انجام دهد) خانگی وجود دارد که با استفاده از حدود 100 وات انرژی در مجموع 1.64 مگاوات انرژی مصرف می کنند. علاوه بر این ، 52700 صرافی و کارگزاری دیگری نیز وجود دارند که در حدود 100 وات به ازای هر 5/5 اعتبار سنج و در مجموع 0.98 مگاوات استفاده می کنند.

بر اساس این برآوردها، بیخویزن می گوید که Ethereum پس از تبدیل به الگوریتم اثبات سهام، حدود 2.62 مگاوات انرژی در ساعت مصرف خواهد کرد.

این بدان معناست که اتریوم دیگر از انرژی معادل یک کشور یا حتی یک شهر استفاده نخواهد کرد. در عوض، کل مصرف آن با یک شهر کوچک که حدود 2100 خانه در آن قرار دارد قابل مقایسه خواهد بود.

علاوه بر این، بیخویزن به این نکته اشاره کرد که شبکه اثبات سهام اتریوم در مورد مصرف انرژی تقریباً 7000 برابر کارآمدتر از بیت کوین خواهد بود.

اما بر خلاف سیستم استخراج اثبات کار که اتریوم در حال حاضر به آن متکی است، شرکت کنندگان برای استخراج یک بلوک از انرژی استفاده نمی‌کنند. در عوض، کشف بلوک بر اساس میزان اتریومی (ETH) است که کاربر در شبکه سرمایه گذاری کرده است.

 

منبع: cryptobriefing

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.