امینم مجموعه توکن‌های غیر مثلی Shady Con را عرضه می‌کند.

درست هم زمان با مراسم اسکار روز یکشنبه، خواننده رپ و برنده اسکار، امینم با همکاری Nifty Gateway، از اولین NFT خود با نام Shady Con رونمایی کرد. این هنرمند مشهور که نام اصلی اش مارشال مترز است آخرین چهره از مشاهیر، موسیقیدانان و ورزشکارانی است که وارد شور و شوق NFT می شوند. امینم با Nifty Gateway که یک پلت فرم NFT متعلق به Gemini است همکاری کرده تا اولین NFT خود را همین یکشنبه یعنی 25 آوریل 2021 منتشر کند.

این مجموعه دارای سه نوع توکن غیر مثلی یا غیر قابل تعویض است که هر یک از آن‌ها شامل انیمیشن‌های بسیار با کیفیتی به همراه یک بیت اورجینال ساخته خود امینم است. از دو نوع اول هر کدام ۵۰ عدد توکن غیر مثلی به قیمت ۵,۰۰۰ دلار وجود دارد که نام آن‌ها “TOOLS OF THE TRADE” و “STILL D.G.A.F”  است. به نخستین خریداران این توکن‌ها یک نسخه چاپی فیزیکی با امضای امینم هم هدیه داده می‌شود.

سومین توکن غیر مثلی امینم اما “STAN’S REVENGE” نام دارد و تنها یک نسخه از آن وجود دارد. این NFT قرار است به بالاترین پیشنهاد به فروش برسد.

اشلی راموس تهیه کننده ارشد نیفتی گیت وی از این همکاری با امینم ابراز خرسندی کرد و افزود که تقاضا و شور و اشتیاق در مورد NFT ها همچنان در حال رشد است.

این خبر در حالی است که چندین خواننده دیگر نیز درگیر جنون NFT ها شده اند، از جمله Snoop Dogg، Weezer، A $ AP Rocky، Boy George، Aphex Twin، Grimes، The White Stripes و گروه راک معروف Kings of Leon.

منبع:Decrypt 

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.