امکان خرید ارزهای دیجیتال از طریق اپل پی و گوگل پی برای کاربران جمینی فراهم شد

 

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال آمریکایی با نام Gemini اکنون به کاربران خود اجازه می دهد ارزهای رمزنگاری شده مانند Bitcoin (BTC) را از طریق Apple Pay و Google Pay خریداری کنند.

طبق اعلامیه روز پنجشنبه، کاربران جمینی می توانند کارت های اعتباری خود را برای خرید ارز دیجیتال به وسیله ارز های فیات به اپل پی و گوگل پی متصل کنند. این شرکت خاطرنشان کرد که وجوه کاربران برای برداشت یک ساعت پس از خرید در دسترس خواهد بود.

این ویژگی جدید جمینی بیش از 30 ارز دیجیتال از جمله سکه های بزرگی مانند BTC ، Ether (ETH) ، Litecoin (LTC) و Bitcoin Cash (BCH)، و همچنین توکن های مبتنی بر Ethereum مانندAAVE ، DAI و MKR میکر را پشتیبانی می کند.

جمینی هیچ سقف قیمتی را برای خرید رمزنگاری از طریق Apple Pay یا Google Pay، مشخص نکرد. این پلتفرم 3.49٪ از کل مبلغ تراکنش های انجام شده از طریق کارت های اعتباری را به عنوان کارمزد کسر می کند، در حالی که انتقال از حساب به حساب و انتقال سپرده رمزنگاری به رمزنگاری رایگان است.

صنعت ارزهای رمزنگاری در ماه های اخیر از نظر ادغام با خدمات پرداخت مالی سنتی مانند Apple Pay در حال گسترش است. در ماه فوریه، درگاه پرداخت بزرگ ارز دیجیتال به نام BitPay از ادغام عمده Apple Pay خبر داد که به کاربران خود امکان اتصال به Apple Wallet و پرداخت هزینه کالاها و خدمات با سکه های دیجیتال مانند BTC ، ETH و LTC را می دهد. شرکت پرداخت دیجیتال Crypto Simplex همچنین کاربران Apple Pay را قادر به خرید ارز رمزنگاری COTI در ماه مارس کرده است.

 

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.