امارات متحده عربی برای خدمات دادرسی از راه دور از فناوری بلاکچین استفاده می کند.

به گزارش آژانس خبرگزاری امارات، دولت امارات متحده عربی از فناوری بلاکچین برای استفاده در خدمات گواهي محضري و احراز هویت قضایی استفاده خواهد کرد.

انتظار می رود با استفاده از فناوری بلاکچین، وقت، تلاش و هزینه ای که وزارت دادگستری امارات متحده عربی برای احراز هویت و تأیید قرارداد و اسناد صرف می کند کاهش یابد، در حالی که برنامه دولت برای اين است كه نیمی از معاملات خود را تا پايان سال به بلاكچين انتقال دهد.

استقرار فناوری بلاکچین در امارات متحده عربی بخشی از برنامه های اين دولت برای ایجاد یک چارچوب دیجیتال از راه دور برای همه عملیات داخلی خود است، چیزی که از آن به عنوان “یک پلت فرم دولت دیجیتال یکپارچه” یاد می کند.
گزارش شده است که تحول دیجیتال در حال اجراي امارات متحده عربی شامل ایجاد یک شناسه دیجیتال با عنوان “رمز عبور امارات متحده عربی” است که به کاربران امکان می دهد تا با جنبه های مراحل قانونی از راه هاي دور ارتباط برقرار کنند.

این کشور در كنار بلند پروازي هايش برای انجام نیمی از معاملات خود در بلاكچين تا پایان سال 2021، همچنین اعلام کرده است که قصد دارد دبی را به اولین شهر در جهان تبدیل کند که کاملاً توسط فناوری بلاکچین تأمین می شود. امارات متحده عربی امیدوار است از اين طريق كه یکی از اولین دولت هايي است که زمینه ایجاد جذابیت دیجیتالی و قانونی برای شرکت های تازه کار فناوری را فراهم می کند، استعداد و نوآوری را به كشور جلب کند.

این کشور همچنین اخیرا شورای جهانی بلاکچین را تشکیل داده است که از 46 شرکت مالی و فناوری جهانی تشکیل شده است تا به بررسی برنامه های احتمالی بلاکچین در بخشهای مختلف تجاری کشور کمک کند.

منبع:cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427