افزایش حجم معاملات به ارزش 3.2 میلیارد در صرافی ارز دیجیتال آفریقا

 

پس از اجرای موفقیت آمیز در نیجریه، Quidax از برنامه‌های توسعه جهانی و معرفی توکن اصلی خود، QDX در زنجیره هوشمند بایننس (Binance Smart Chain)، خبر داد.

پس از سه سال فعالیت، ارز دیجیتال نیجریه Quidax بیش از 3.2 میلیارد دلار معامله گزارش کرده است که این امر تأکید بر تصویب سریع ارزهای دیجیتال در بزرگترین اقتصاد آفریقا است.

شرکت روز دوشنبه اعلام کرد از زمان معرفی در آگوست 2018، Quidax بیش از 400.000 مشتری را در 72 کشور جمع کرده است.

این شرکت گفت که توکن BEP-20 ” تمام عملکردهای موجود در اکوسیستم Quidax را از هزینه‌های معاملاتی در بورس، سهام، حاکمیت و کلیه محصولات مالی، تأمین خواهد کرد.”

مدیر عامل Buchi Okoro گفت: Quidax “قرار است به خانه جهانی توکن‌های BEP-20 تبدیل شود.”

این به این معنی است که هر کسی در جهان می تواند بیش از 100 ارز دیجیتال را در اکوسیستم Binance Smart Chain در Quidax معامله کند.

تصویب ارز دیجیتال به لطف رشد بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال در آفریقا آغاز شده است. نیجریه ها برای مقابله با تورم و کنترل سرمایه در این کشور از ارزهای دیجیتال استفاده می کنند. بین سالهای 2015 و 2020، مردم نیجریه 60.500 بیت‌کوین را در Paxful، یک پلتفرم معاملات همتا به همتا(peer-to-peer) ، معامله کردند.

با این وجود، بانک مرکزی نیجریه شرکت‌های خدمات مالی را از سرویس دهی به صرافی‌های ارز دیجیتال منع کرد. معاون فرماندار ادوارد لامكك آدامو بعداً توضیح داد كه رگولاتورها شهروندان را از معامله یا نگهداری ارزهای دیجیتال منع نمی كند.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.