اطلاعیه های انجمن ملی بلاکچین و صرافی های داخلی در خصوص مسائل اخیر در بازار ارزهای دیجیتال.

پس از انتشار نامۀ رئیس محترم مجلس در خصوص انسداد درگاه‌های پرداخت و دریافت ریالی مشاغل مربوط به ارزهای دیجیتال، ممکن است روزی شاهد این ممنوعیت باشیم. به همین علت انجمن‌ها و صرافی‌های داخلی طی بیانیه‌های مختلفی، به نگرانی‌های کاربران خود پاسخ داده‌اند.

 

صرافی والکس:

این صرافی در طی اطلاعیه‌ای تغییرات بوجود آمده را مثبت تلقی کرده واین تغییرات را در راستای تدوین قانونی هدفمند در حوزۀ ارزهای دیجیتال میداند و در همین راستا بیانه‌ای را منتشر کرده است که متن کامل بیانه را می‌توانید اینجا مطالعه کنید.

 

صرافی نوبیتکس:

صرافی نوبیتکس نیز به عنوان یکی از مطرح‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در کشور با سابقۀ 4 سال فعالیت در این حوزه، به واسطۀ انتشار اخبار و شایعات اخیر در رابطه با تراکنش‌ در این حوزه به کاربران خود این اطمینان را داده است که بدون کوچکترین وقفه‌ای روند تبادلات در این صرافی ادامه خواهد داشت.
متن کامل بیانیه را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

 

همچنین انجمن بلاک‌چین ایران در رابطه با اقدامات اخیر و مسدودسازی درگاه‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط با این حوزه را محکوم کرده و این دست از اقدامات را راه حل درست و مناسبی برای شفافیت قانونی در این حوزه نمی‌داند.
این نهاد که از سال 96 در حوزۀ بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال فعالیت گسترده‌ای را داشته است در وبسایت خود نظر خود را این خصوص بیان کرده که می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.
از دیگر صرافی‌هایی که در رابطه با اخبار و حواشی امروز، اطلاعیه منتشر کرده‌اند می‌توان به صرافی آبان تتر و بیتستان اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشد:

 

اطلاعیۀ صرافی آبان تتر:

بسمه تعالی
#اطلاعیه 

با سلام خدمت همراهان همیشگی ابان تتر
پیرو حواشی اخیر و اخبار های منتشر شده در فضای مجازی ، برآن شدیم‌تا اطلاعیه ای به منظور اطمینان خاطر شما عزیزان منتشر نماییم

با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر جلوگیری از واریز ریال به درگاه پرداخت صرافی های ایرانی
در وهله اول متذکر میشویم که هنوز این خبر صددرصد نیست و به مرحله اجرا نرسیده
اما در صورت اجرا روش های جایگزین واریز و برداشت ریال خدمت مشتریان گرامی اعلام خواهد شد

همچنین واریز ،برداشت ،خرید و فروش ارز ها همچنان به قوت و سرعت سابق باقی خواهد ماند و هیچگونه خللی در ان ایجاد نخواهد شد

لذا از شما سروران گرامی خواهشمندیم خونسردی خود را حفظ کرده و به دور از هیجانات و حواشی برای جلوگیری از ورود ضرر و زیان سنگین به سرمایه تان به فعالیت خود ادامه دهید..

با تشکر

مدیریت مجموعه ابان تتر

 

 

اطلاعیۀ صرافی بیتستان: 

 

 اطلاعیه رسمی بیتستان پیرو زمزمه‌های مسدودسازی خدمات درگاهی صرافی‌های رمزارزی

 مشتریان گرامی بیتستان،
علی‌رغم زمزمه‌هایی که در زمینه مسدودسازی درگاه‌های پرداخت صرافی‌های رمزارزی به گوش می‌رسد، بیتستان و سایر فعلان رمزارزی همچنان در تلاش برای پیگیری حقوق مشتریان و جامعه رمزارزی ایران هستند.

 ضمن دعوت از مشتریان عزیز، جهت خودداری از استفاده از درگاه‌های غیر ایمن و نامعتبر برای خرید و فروش رمزارز، به اطلاع همراهان عزیز بیتستان می‌رسانیم که حتی در صورت مسدودسازی درگاه‌های پرداخت، فعالیت بیتستان بدون مشکل ادامه پیدا خواهد کرد.

 گفتنی‌ست، در صورت بروز هرگونه اختلال در ارائه خدمات پرداخت‌یارها، به سرعت و بدون فوت وقت، راه‌حل‌های جایگزین جهت خرید و فروش رمزارزها از طرف بیتستان اتخاذ خواهد شد. (لازم به ذکر است که در صورت تغییر روش‌های خرید، پروسه فروش رمزارز به بیتستان هیچ تغییری نخواهد داشت و فرآیند فروش به بیتستان، بدون تغییر و مشکل ادامه خواهد داشت.)

 ضمنا همانطوری که می‌دانید، کاربران در نسخه فعلی بیتستان هیچ ذخیره ارزشی بر روی سایت ندارند و از این بابت، هیچ تهدیدی متوجه سرمایه کاربران بیتستان نیست. لازم است بدانید که کماکان قانون‌گذاری مشخصی در این حوزه انجام نشده و معامله رمزارزها بدون اشکال امکان پذیر است.

در صورت قطعی شدن هر اقدام جدیدی، از طریق کانال‌های رسمی بیتستان، اطلاع‌رسانی مجدد انجام خواهد شد.

 

…………………………………………………………………………………………………………

محتوای این خبر با توجه به اخبار واصله به صورت لحظه‌ای، بروزرسانی خواهد شد

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.