اسکوئید 2.0 (Squid 2.0) یکی از محبوب‌ترین توکن‌های صرافی‌های غیرمتمرکز شده است؛ کلاهبرداری مجدد یا خیر؟

اسکوئید 2.0 (Squid 2.0) یکی از محبوب‌ترین توکن‌های صرافی‌های غیرمتمرکز شده است؛ احتمال کلاهبرداری مجدد

انتشار نسخه 2.0 میم کوین‌ها به روند فراگیر این روزها تبدیل شده‌است، تا جایی که کار به اسکوئید گیم (Squid Game)، سریال محبوب پلتفرم نتفلیکس که پیش‌تر یک نسخه کلاهبرداری با نام SQUID از آن عرضه‌شده‌بود، رسیده‌است.

اسکوئید 2.0 نسخه ثانویه توکن SQUID

توکن SQUID با ادعای اینکه توکن بومی یک بازی برای کسب ارز دیجیتال با الهام از سریال کره‌ای اسکوئید گیم است، در سال 2021 توانست سر بسیاری از کاربران فضای کریپتو کلاه بگذارد. این توکن که در اواخر سال 2021 در صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال عرضه شد، در ابتدا شاهد رشدی 45000 درصدی بود. سپس به‌طور ناگهانی بیش از 99.99٪ سقوط قیمتی کرد و دارندگان آن قادر به فروش توکن های خود نبودند. کلاهبرداری‌های راگ پول امری رایج در پلتفرم‌های غیرمتمرکز کریپتو مانند پنکیک سواپ و یونی سواپ است. اما توکن سریال اسکوئید گیم یکی از موفق‌ترین‌ها برای کلاهبرداران بود که در اوج علاقه بخش خرده‌فروشی به ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد.

حال اسکوئید 2.0 با الهام از توکن‌های جدیدی مانند پپه 2.0 عرضه شده‌است. در ابتدا با آمدن پپه 2.0 این روند عرضه نسخه 2.0 میم کوین‌ها با هدف اوج‌گیری قیمت مشابه با نسخه اولیه خود، اما بدون انجام اشتباهات قبلی، شکل گرفت.

طولی نکشید که سروکله توکن‌های مشابهی مانند دوج 2.0، شیب 2.0، بیبی دوج 2.0 و TRX2.0 در یونی‌سواپ پیدا شد. همگی این میم کوین‌های نسخه دوم توسعه‌دهندگانی ناشناس دارند. همچنین بسیاری از این توکن‌های نسخه 2.0 پس از یک رالی اولیه قیمت‌شان سقوط کرده‌است.

اکنون ارزش بازار فعلی SQUID2.0 کمی بیش از 25 میلیون دلار است. همچنین با عرضه 45.6 میلیارد واحد اکنون 0.0006 دلار قیمت دارد. علاوه بر این 4800 هولدر دارد و در فهرست ارزهای دیجیتال پرطرفدار در لیست «جفت‌های داغ» DEXTools قرار دارد.

با اینکه پپه 2.0 و اسکوئید 2.0 تاکنون تا حدودی موفقیت اولیه داشته‌اند، اما با نگاهی کلی به این پروژه‌ها نمی توان به چنین توکن‌هایی اعتماد کرد و بخش مهمی از سرمایه خود را به آن‌ها اختصاص داد.

منبع cryptonews.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.